czwartek, 31 lipca 2014

RÓŻOWO I RÓŻANO MI

Tak na ostatnią chwilę postanowiłam przyłączyć się do kolorowej zabawy organizowanej przez Danusię prowadzącą blog Moje cuda cudeńka, czyli do Cyklicznych kolorków u Danutki 


Uroczy kolor wybrała Danusia na lipiec, prawda? A jaki jest mój stosunek do niego? Czy w mojej garderobie znajdzie się coś w tym kolorze? Już odpowiadam - kolor różowy kojarzy mi się przede wszystkim z małymi dziewczynkami i lodami owocowymi. Lubię go, choć nie szaleję na jego punkcie (jednak na punkcie różowych lodów już tak). W mojej garderobie znajdziecie trzy rzeczy w tym kolorze: wizytową sukienkę, codzienną bluzkę noszoną do dżinsów i stary parciany pasek - mój ulubiony.

Do zabawy zgłaszam ramkę ozdobioną różami na tiulu - wkrótce zamieszka w niej haftowana wróżka, która właśnie "się robi". Oczywiście będzie to mój ulubiony haft, czyli haft matematyczny.



A oto i wróżka

Fairy Standing - stitchingcards.com


Ach! I pomadkę mam w kolorze różowym, ale takim bardzo zbliżonym do naturalnego koloru moich ust.

38 komentarzy:

  1. Ale śliczna ta Twoja rameczka, cudne różyczki. Świetnie że do nas dołączyłeś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna rameczka, teraz czekam na wróżkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Wróżka już jest :-)

      Usuń
  3. Witaj w gronie artystek - kolorystek! Rameczka jest śliczna i taka romantyczna. Będzie śliczną oprawą haftu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam również :-)

      Usuń
  4. Śliczna ramka. Wróżka na pewno będzie suuuper w niej wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna rameczka. Różyczki dodają jej delikatności i dziewczęcego uroku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam również :-)

      Usuń
  6. Cieszę się że dołączyłas do zabawy tym bardziej że widze kolejna fankę haftu matematycznego . A rameczka jest cudowna, delikatna jak mgiełka.
    Życze udanej zabawy i nudzić sie raczej nie bedziesz :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, ze jesteś ! Ramka bardzo różowo różana i będą delikatnie otaczać twoją wrózkę, Czekamy na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale słodka ta Twoja rameczka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna rameczka, różyczki mistrzowskie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również pozdrawiam :-)

      Usuń
  10. Ramka - rewelacja!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo śliczna rameczka, jestem ciekawa wróżki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozwaliłaś mnie tym podpisem - Obrazki z szycia wzięte - nie sposób się nie uśmiechnąć, a na dodatek takie cudne słodkie, w sam raz na miły początek dnia i tygodnia. Pozdrawiam różowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo te moje obrazki właśnie takie są - nie rysowane, nie malowane, nie wyklejane, ale wyszywane, więc z szycia wzięte.

      Pozdrawiam również :-)

      Usuń
  13. Fajna ramka i obrazek też:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta rameczka jest przecudna :)
    A ze wstawioną równie piękną pracą,stanowią fantastyczną całość :)
    Pozdrawiam serdecznie :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :-)

      Usuń
  15. bardzo fajna ramka a kartka piękna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam również :-)

      Usuń

Dziękuję :-)