piątek, 22 sierpnia 2014

HELIKOPTER

Zachciało mi się wyszyć kartkę na zbliżające się urodziny jednej z koleżanek. Wybrałam wzór, popatrzyłam na prace innych, jakąś wizję kartki (i pudełka) stworzyłam, obrazek wyszyłam i... wena mnie opuściła wraz z wizją. Zastąpiło je jakieś fatum. A to karton na bazę krzywo przycięłam, a to okazało się, że złoty marker, którym chciałam obramować kartkę, wysechł, a to z tyłu bazy z naklejonym już haftem odbiły się żółte ślady markera z linijki. Cóż było robić - ramkę narysowałam zwykłym żółtym flamastrem, a na zapaćkany tył bazy nakleiłam żółty brystol. Ostatecznie koleżanka otrzyma kartkę z haftem matematycznym w najczystszej postaci. I wiecie co? Takie kartki, z delikatną ramką, podobają mi się najbardziej. Bo proste jest piękne. 

Helicopter with Cake - stitchingcards.com

12 komentarzy:

  1. Świetna karteczka, I ten obrazek jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka fajna:) Ale koleżanka się ucieszy:)))
    Och ta wena... czasem opuszcza nas na chwilę:( i nie czujemy się z tym dobrze. Ale jak wróci działamy ze zdwojoną siłą;) No cóż mamy lepsze i gorsze dni. Jak to mówią " nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło"- karteczka z delikatną ramką okazała się urocza;)
    Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się ucieszy, dziękuję :-)

      Prawdę mówiąc zdobienie kartek nie jest moją mocną stroną i jak już coś mnie natchnie, to mogłoby nie uciekać.

      Usuń
  3. Świetnie Ci wyszło! Solenizant będzie na pewno zadowolony:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkrótce się dowiem, czy się podobała. Dziękuję :-)

      Usuń
  4. bardzo ładna, fajnie wyszedł ten helikopter :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pozdrawiam również :-)

      Usuń
  5. Ja ogólnie nie rozumiem, co wyszło nie tak, bo karteczka jest super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie jest super, to prawda, ale trochę inaczej miała wyglądać. Miał być większy format, tasiemka, jakaś błyskotka, baza ze scrapowego papieru i pudełko do kompletu.

      Usuń

Dziękuję :-)