środa, 29 października 2014

HALLOWEEN TRIO

Kliknij tutaj :-)

Chciałam do Was dzisiaj przyjść z nowym tytułem do czytania/słuchania, ale jakoś tak wyszło, że nie miałam kiedy dosłuchać do końca Klaudiusza i Messaliny Roberta Gravesa. Mam nadzieję, że do następnej środy już ją skończę. Tymczasem skończyłam trzy halloween'owe obrazki z szycia wzięte, po czym uświadomiłam sobie, że robię same ufoki, bo wyszyte obrazki bez żadnej obróbki trafiają do szuflady, zresztą zgodnie z moim zamierzeniem, i tylko niektóre stają się kartkami. 

Halloween Bats - stitchingcards.com
Halloween Cat - stitchingcards.com

Halloween Pumpkin - stitchingcards.com
Obrazki wyszyte, to może mały powrót do psującego me oczy filcowania? 

Aplikacja
Co z niej wyjdzie? Zobaczymy za tydzień :-)

10 komentarzy:

  1. Ależ upiorne nietoperze Ci wyszły, brr... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te obrazki... ostatnio zaczęłam trochę się bawić haftem matematycznym, więc chętnie oglądam prace wykonane tą techniką.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :)) Najbardziej podoba mi się kociak :)) Ale dynia i nietoperze też są rewelacyjne:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te kartki i szalenie precyzyjne. Może obdaruj kogoś zamiast do szuflady? Filcowanie zapowiada się ciekawie, czyżby tulipan? Serdecznosci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Tak, mam nadzieję, że to będzie tulipan, albo coś w tym stylu. Kartkami obdarowuję bliskie mi osoby, gdy jest ku temu okazja, ale i tak ponad 200 czeka na swój czas.

      Usuń
  5. Pięknie wyglądają te karteczki zrobione hafcikiem. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)