środa, 22 października 2014

JEST BRANSOLETKA :-)



Kliknij tutaj :-)

Jest bransoletka - nieidealna, z nierównymi twardymi i miękkimi kulkami, ale jest - jedyna w swoim rodzaju, niepowtarzalna, moja. 

Kolor? Jagody ze śmietaną - dostępne tutaj

Prościutka taka i gdy na nią patrzę, to mam ochotę jakieś kontrastowe (czytaj: czerwone) koraliki pomiędzy filcowe kulki dodać, ale wtedy zrobi się za duża na mój chudy nadgarstek, więc zostaje taka jaka jest, bo nie chcę, żeby jakieś samotne kulki po domu się turlały dopóki nie wezmę się za korale - niech sobie siedzą wszystkie razem na silikonowej gumce.

Teraz, żeby odpocząć od filcowania, które męczy mi rękę i oczy (też tak macie?), wracam do haftu matematycznego.


Wciąż słucham Klaudiusza i Messaliny Roberta Gravesa i tak sobie myślę, że wypadałoby choć kilka słów o książce napisać tak jak i Wy to robicie, ale... Książki czytać lubię, lubię też ich słuchać, jednak nie lubię ich recenzować, opowiadać czy pisać o nich, dzielić się emocjami, jakie towarzyszyły mi w trakcie czytania czy słuchania. No nie lubię i nic na to nie poradzę. I już.

18 komentarzy:

  1. Bransoletka śliczna! A do pisania o książkach nie ma się co zmuszać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Może coś napiszę za tydzień.

      Usuń
  2. Ja co prawda nie jestem miłośniczką filcowej biżuterii, ale bardzo podoba mi się kolorek Twojej bransoletki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Ja to sroka jestem jeśli o biżuterię chodzi - podoba mi się, chcę mieć, mam, a potem i tak nie noszę. I nie ważne, czy to filc, czy złoto.

      Usuń
  3. Bransoletka jest ok. nic nie zmieniaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Zmienić już nic się nie da, bo teraz bransoletka zdobi rączkę mojej sześcioletniej Siostrzenicy.

      Usuń
  4. Śliczna bransoletka :) Też nie zawsze mam ochotę pisać o książce, czasami ograniczam się do jednego zdania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam. Lato i czarne jagody ze śmietaną :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyszła ta bransoletka ;) śliczne ma kolorki i chyba masz rację, że jakby jeszcze te czerwone koraliki dodać, to by jeszcze sporo zyskała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Jeśli będę robić następną, to zrobię z koralikami.

      Usuń
  7. Bransoletka super:) A najważniejsze, że robiona własnymi rękami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie jestem dobra w recenzowaniu książek, ale człowiek nie może być dobry we wszystkim, niestety.
    Bransoletka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Cieszę się, że mnie rozumiesz :-)

      Usuń

Dziękuję :-)