wtorek, 30 grudnia 2014

DO SIEGO!

Kliknij tutaj :-)
W święta wróciłam na chwilę do czasów Julka, przepraszam, Juliusza Cezara. Tym razem na wesoło, bo w towarzystwie dwóch przesympatycznych Galów, czyli Asterixa i Obelixa. A TVP Historia Klaudiusza wyświetla...

Zemstę przeczytałam w jedno świąteczne popołudnie - też wesoło było, bo i hrabia Fredro rozśmieszyć potrafi. Teraz kolejna lektura Pierwszogimnazjalisty przede mną, czyli Romeo i Julia Williama Shakespeare'a - tym razem w wersji podróżnej, choć tradycyjna kusiła bardzo i sama pchała się do walizki, bo w drodze w pępkowo-sylwestrową gościnę u mieszkającego na drugim końcu Polski Brata jestem.


Robótkowo filcowana na mokro miseczka/osłonka.



I jeszcze toast, żeby nam się w 2015 dobrze wiodło.

Happy New Year - stitchingcards.com
Szampańskiej zabawy Wam życzę i do poczytania "za rok" :-)

14 komentarzy:

  1. Fajna ta miseczko-osłonka. Skojarzyła mi się z takim tropikalnym, mięsożernym kwiatem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Nie tylko Tobie tak się skojarzyła.

      Usuń
  2. filcowana miseczka, pierwszy raz taka widzę, fajna.
    Udanego sylwestra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z poślizgiem - dziękuję i udanego roku życzę :-)

      Usuń
  3. Zemsta to całkiem przyjemna lektura była :D Osłonka bardzo ładna :)) Dobrej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna miseczka! Jej, to teraz "Romeo i Julia" są lekturą w pierwszej klasie gimnazjum? Matko, nie wiem, jak mój syn to przeżyje... Ja ciężko wspominam tę lekturę i dziwi mnie, że zestaw lektur nie zmienił się od tylu lat... Chociaż, źle robię, że tak piszę, bo przecież mogę Cię zniechęcić do czytania tej książki, przepraszam...
    Szczęśliwego Nowego Roku Ci życzę!!!!!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Spokojnie Asiu, nie zniechęcisz mnie do czegoś, co lubię :-)

      Usuń
  5. Też mi ta miseczka z kwiatem się skojarzyła.
    Moje starsze dzieci też wychowane na Julku Cezarze, a raczej na przygodach Asterixa i Obelixa, a także na Kajko i Kokoszu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że Twoje dzieci na tych samych komiksach co i ja wychowane.

      Usuń
  6. Spóżnione - dobrego Nowego Roku.Pełnego pomysłów, dobrych lektur i czasu na jedno i drugie.
    "Romeo i Julia "... Świetne w wersji musicalowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      Musicalu nie widziałam, trzeba nadrobić braki. A gdyby jeszcze trafił się taki musical, w którym Romeem byłby Aris Sas... Pomarzyć dobra rzecz.

      Usuń

Dziękuję :-)