wtorek, 23 grudnia 2014

ŚWIĄTECZNIE

Kliknij tutaj :-)
Gdy mój Siostrzeniec był w trzeciej klasie podstawówki i miał przeczytać opowiadanie O psie, który jeździł koleją Romana Pisarskiego, które bardzo lubię, wpadłam na pomysł czytania jego lektur szkolnych razem z nim. Dziś Siostrzeniec jest Pierwszogimnazjalistą (określenie moje własne), czyli uczniem pierwszej klasy gimnazjum, a jedną z jego lektur jest Zemsta Aleksandra Fredry, której od ubiegłego tygodnia niestety nie udało mi się zacząć czytać. Może w święta?


Robótkowo dokończyłam wreszcie matematycznego aniołka,

Awareness Ribbon Angel (free) - stitchingcards.com

siłą rozpędu wyszyłam koralikową kartkę świąteczną,

Bead Baubles - stitchingcards.com
a tak prezentuje się pętelkowy Mikołajek.


Zupełnie bez entuzjazmu i chęci zrobiłam także dwie z trzech zadanych próbek malowania filcem na "jedwabiu" - w tej trzeciej miały być pododawane strzępki innych tkanin, włóczki, nici, itp., ale chęci mi zabrakło.

Frędzelki

Bąbelki
Jutro Wigilia, życzę więc Wam spokojnych Świąt pełnych ciepła, dobroci i miłości.

I do poczytania za tydzień - również we wtorek :-)

6 komentarzy:

  1. Kompletnie się nie znam na tych technikach, więc tym bardziej podziwiam!
    A Fredro, Mociumpani, z pewnością Cię rozśmieszy:) Dobrych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Oj, tak, rozśmieszył mnie pan hrabia, jak zawsze zresztą :-)

      Usuń
  2. Piękne karteczki i filce.

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas gimnazjaliści zaczęli mocno - od "Buszującego w zbożu".
    Zemsty nie będzie. "Romeo i Julia" tak. Miłych lektur.
    Ach... kartka z koralikami...ach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      "Buszujący w zbożu" również znajduje się na mojej liście książek do przeczytania, choć w "moim" gimnazjum, które lata temu było moją podstawówką, na liście lektur go nie ma.

      Usuń

Dziękuję :-)