poniedziałek, 8 czerwca 2015

(O)BŁĘDNA ZABAWA U MONIKI

Monika prowadząca blog Kolory życia wymyśliła bardzo ciekawą (O)błędną zabawę. Polega ona na prezentowaniu swoich nieudanych prac. Mogłabym zgłosić do niej moje decou-próby, z kórych żadna nie jest pozbawiona mniejszych lub większych defektów, ale zgłaszam najbardziej nieudaną z moich prac, czyli prezentowaną już tutaj bombkę, którą w grudniu robiłam na warsztatach z filcowania. Z powodu braku pomysłu miał to być filcowany na sucho na styropianie rastafariański melanż, a wyszło co wyszło, bo w pewnym momencie i do niego chęci mi zabrakło.


Jak bardzo jest to praca nieudana niech świadczy komentarz mojej małej Siostrzenicy: "Ciocia, jaką fajną piłkę dla kota zrobiłaś.". No i leży sobie ta "piłka" i leży i czeka, aż ją być może w bliżej nieokreślonej przyszłości dokończę. Nie tak dawno przyszło mi do głowy, że jak już się z pętelkowym Szaraczkiem uporam, to wezmę się za nią. Pokryję jakąś ciemną wełną, zrobię kilka żółtych lub białych gwiazdek i bombka gotowa. Tylko... Czy będzie mi się chciało?

8 komentarzy:

  1. Oj, chyba każdy z nas ma na koncie kilka, a może i kilkanaście takich "błędnych" i "obłędnych" prac...Może kiedyś nabierzesz chęci na dokończenie bombki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że takie prace się zdarzają - w końcu człowiek na błędach się uczy, inaczej się nie da.

      Usuń
  2. Nie jest źle jak się nadaje dla kota ;-)
    Na pewno coś wymyślisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym Magdo. Zwłaszcza, że kota nie mam.

      Usuń
  3. Kolorki średnio mi leżą, ale za to pięknie ufilcowane!!! Myślę, że jak bys dokończyła, to wyszłoby świetnie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo :-)

      W takiej konfiguracji i mnie te kolory średnio się podobają, bo miały być żółto-pomarańczowo-zielone ciapki. Kolory specjalnie wybrałam nieświąteczne, ale jeśli będę ją poprawiać, to zrobię to już w bardziej bożonarodzeniowej kolorystyce.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Prawda. Dziękuje Basiu za podpowiedź :-)

      Usuń

Dziękuję :-)