środa, 8 lipca 2015

KOT TO NIE ŁĄKA

"Kot to nie łąka, nie może być w kwiaty." - stwierdziła moja mała Siostrzenica, gdy zobaczyła, jaką serwetką mam zamiar ozdobić zakładkę w kształcie kota. Następnie wzięła sprawy w swoje ręce i swoją zakładkę ozdobiła tak 


tył zakładki jest niebieski. 

Mój ukwiecony kot nie jest czymś, czym chciałabym się chwalić, podobnie jak zakładka z metki od spodni, ale co tam - zawsze można przemalować i ozdobić na nowo.



Szaraczkowi dokończyłam mordeczkę.

  
Dopadła mnie czytelnicza niemoc - od ubiegłej środy przeczytałam "aż" 10 z planowanych 70 stron Efektu Lucyfera : dlaczego dobrzy ludzie czynią zło? Philipa Zimbardo*, a chciałabym ją skończyć do 20 lipca (kolejny termin zwrotu książki do biblioteki) - mam nadzieję, że zdążę. 


Weekendowe afrykańskie upały były przecudowne - nieważne, że pot mnie zalewał od razu po wyjściu z domu, nieważne, że błyszczałam się jak psu świństwo w słońcu - najważniejsze, że było ciepło i słonecznie. Szkoda, że już się ochłodziło i nieco zawiewa, a skoro zawiewa, to trzeba to wykorzystać i popływać z żaglem.

Wind surfer - stitchingcards.com

Do następnego :-)
________________________

* Zimbardo, Philip: Efekt Lucyfera : dlaczego dobrzy ludzie czynią zło? Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008;

24 komentarze:

  1. Kocie zakładki prezentują się bardzo ładnie :)
    I nie wiem czemu nie chcesz się nimi chwalić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko :-)

      Jakieś takie mieszane uczucia mam co do tych moich zakładek, sama nie wiem, dlaczego.

      Usuń
  2. Obydwa koty wyglądają świetnie:) Siostrzenica ma talent i wyczucie kolorów. Twój łąkowy kot przypomniał mi historię sprzed lat... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aneto :-)

      Bardzo jestem ciekawa, co Ci mój kot przypomniał.

      Usuń
  3. Ale się uśmiałam :) Fakt, biedronki to nie kwiaty, z łąki szybko znikają :)
    Twój kot w kwiaty jest śliczny - nawet ładnie mu się spękało - bądź litościwa wobec swoich zakładek i nie przemalowuj. Zwłaszcza kwietnych esów - floresów na kocie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      Wydaje mi się, że nieco przedobrzyłam moją łąkę, bo albo niebieskie spękania, albo niebieskie kwiatki. Jedno i drugie razem średnio mi się podoba.

      Usuń
  4. Bon mot Siostrzenicy - cudowny. :D
    Chociaż kotu ta łąka bardzo pasuje o dziwo. Cieszę się, że króliczka przybywa. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Czajko, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  5. O rety, piękny Ci ten żagiel wyszedł!
    Powiem szczerze, że nawet nie wiem do końca jak to się robi, ale efekt jest świetny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marguerite :-)

      Żagiel wbrew pozorom jest prosty do wykonania - cała sztuka polega na odpowiednim przeciągnięciu nitek.

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  6. Skąd ty bierzesz pomysły na te kartki, jest super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izo :-)

      Korzystam z gotowych wzorów. Pod każdym obrazkiem zostawiam link przekierowujący do strony, z której go kupiłam.

      Usuń
  7. Widzę, że wkradł Ci się motyw sportów wodnych do haftu matematycznego ;)
    Zgrabnie wygląda i prawie czuć ten powiew wiatru ;)

    I u mnie nastała jakaś niemoc czytelnicza utknęłam w połowie 10 różnych książek łamiąc zasadę 1 książka konsekwentnie do końca :P

    Zakładki zdecydowanie czytelnicze i miłe dla oka niczym trawiaste pole niezapominajek :)

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Julio :-)

      Motyw sportów wodnych jest w sam raz na lato i jeszcze kilka morskich, choć niekoniecznie sportowych, widoczków pokażę.

      Usuń
    2. Cieszy mnie to niezmiernie, bo Wać Panna zgrabnie to czynie :)

      Usuń
  8. Koty spokojnie mogą być w kwiaty!!!
    Im więcej kolorów tym lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakladki wspaniałe! I jaki świetny pomysł na wykorzystanie metki od spodni. Króliczek już mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Just-in :-)

      Skoro w scrapbookingu stosuje się recykling, to czemu nie zastosować go w decoupage'u? Stąd pomysł na zakładkę z metki.

      Usuń
  10. Zając nabiera rumieńców czylo formy. A żagiel powala urodą. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kotki fajne wyszly :) Ja tez na upaly nie narzekalam, w koncu kiedy ma byc upalnie, jak nie teraz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu i cieszę się, że mamy podobne zdanie o upałach :-)

      Usuń

Dziękuję :-)