środa, 19 sierpnia 2015

NADMORSKIE ZABAWY

W czerwcu pisałam, że w kwestii zdobienia kartek jestem impotentką cierpiącą na permanentny przerost ambicji nad umiejętnościami, jednak i mnie czasami dopada natchnienie, które pozwala poczuć się dumną z wykonanej pracy. Dopadło mnie ono dokładnie rok temu i w efekcie powstało pudełko



z kartką w środku 


Seaside Fun - Kite - form-a-lines.net
Na zdjęciach widnieje nazwa i adres mojego drugiego, a w zasadzie pierwszego robótkowego bloga, do którego odsyłacz znajdziecie pod nagłówkiem. 

Książkowo w dalszym ciągu morskie klimaty inspirowane morskimi haftami - po Latarniku Sienkiewicza

Źródło fotografii http://wolnelektury.pl/katalog/lektura/latarnik/
i Starym człowieku i morzu Hemingwaya (koniecznie muszę znaleźć chwilę na obejrzenie ekranizacji z Anthonym Quinnem w roli głównej), przyszła pora na Moby Dicka Melville'a, a raczej przyjdzie, bo jakoś zabrać się za niego nie mogę, ale pierwszy tom wypożyczony jest.


Do następnego :-)

PS. Stary człowiek i morze obejrzany, można brać się za Moby Dicka, choć pierwsze strony odstraszają nieco.

20 komentarzy:

  1. Kartka i pudelko przesliczne, a lektura (y) bardzo fajnie powiazane tematycznie, az sie rozmarzylam ... wakacyjnie. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato :-)

      Wakacyjne rozmarzenie jak najbardziej wskazane.

      Usuń
  2. Właśnie wczoraj obejrzałam film z Quinnem :)
    Fajne kartki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolajko :-)

      Film obejrzałaś ten sam co ja, czy jakiś inny?

      Usuń
  3. Fajne kartki. Pudełko też atrakcyjne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pudełko! W linkowni myślałam, że to książka. :D
    Życzę powodzenia z Moby dickiem. To znaczy, to dobra książka, ale tyle w niej wielorybów. I taka długa jest. Ja się trochę wymęczyłam. Ale słuchałam, co może było błędem. ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Czajko :-)

      A wiesz, że już podobną opinię o "Moby Dicku" słyszałam?

      Usuń
  5. No faktycznie. Marynistycznie u Ciebie. A pudełko super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Marynistycznie, bo nad morzem mieszkam i może w końcu się zmobilizuję do popołudniowego spaceru plażą, bo na razie jakoś mi to nie wychodzi.

      Usuń
  6. Kartka bardzo pomysłowa !
    Miło wrócić do dawnych lektur .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Barbaro :-)

      Powroty do dawnych lektur mogą przynieść całkiem inne spojrzenie na nie.

      Usuń
  7. Bardzo ladne pudelko, dumna mozesz byc zasluzenie :) Jeszcze proponuje "Pana Tadeusza" przeczytac, tak w nawiazaniu do "Latarnika" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu :-)

      Na razie trzymam się morskich klimatów, "Pan Tadeusz" musi poczekać na przypomnienie.

      Usuń
  8. Podziwiam za lektury z klasyki."Mobby Dick" i u mnie w planach, nie tak bliskich, ale w planach ;) Cuda robisz, jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.:-)

      Klasyka jest dobra, gdyby nie ona, nie byłoby literatury współczesnej.

      Usuń
  9. Pudełko bardzo ładne, podoba mi się pomysł z wstążką. Kartka taka nostalgiczna, ładnie skomponowałaś dodatki.
    "Moby Dick`a" nie przeczytałam, wiem o co chodzi, ale jakoś się nie zdobyłam, by po tę książkę sięgnąć. Poczekam na Twoją opinię, czy warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      Pomysł ze wstążeczką ułatwiającą wyjmowanie kartki znalazłam na którymś z blogów. "Moby Dicka" już zaczęłam. Troszkę drażni mnie język, ale da się przeżyć.

      Usuń
  10. Kartka i pudełeczko są piękne. Możesz być dumna :) żaden przerost ambicji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pudełko jest fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)