środa, 30 września 2015

JESTEM ZAJEBISTA, CZYLI LIEBSTER BLOG AWARD OD BEATY R.

Z tego co widzę, za trzy tygodnie Makneta opublikuje setny post w ramach Wspólnego Dziergania i Czytania - świetnej inicjatywy, dzięki której wchodzę w drugi rok środowych spotkań z Wami. Z tej okazji postanowiłam przybliżyć Wam nieco moją osobę. Sposobność ku temu dała mi Beata Redzimska, autorka blogów takich jak Vademecum Blogera i Moda na Bio, która nominowała mnie do wyróżnienia Liebster Blog Award. Zatem do rzeczy.

Co daje Ci blogowanie?
Możliwość poznawania wielu kreatywnych osób i technik rękodzielniczych, którymi się zajmują, jak również możliwość prezentowania swoich prac.

Czy czasami masz ochotę rzucić to w diabły i więcej już nie tracić tyle czasu w sieci?
To, czyli blogowanie? Zdarzało się wiele razy, ale po kilku dniach wracałam, bo blogowanie uzależnia.

Gdzie znajdujesz inspirację?
Oryginalna nie będę - w Sieci. Jestem odtwórcza, więc podglądam innych. Natomiast wzory haftu matematycznego kupuję najczęściej na stitchingcards.com, co widać w podpisach pod obrazkami z szycia wziętymi - wystarczy w nie kliknąć, żeby przenieść się do źródła wzoru.

Największa pasja?
Życie. A po nim czytanie i haft matematyczny.

Kawa, czy herbata?
Herbata. Zdecydowanie. W hurtowych ilościach. Od dwóch lat bez cukru i innych dosładzaczy.

Ulubiona pora roku?
Lato. Słoneczne, gorące, wręcz upalne lato, które mogłoby trwać przez okrągły rok.

Za co lubisz siebie, czyli dlaczego jesteś zajebista?
Za całokształt. Za to, że jestem jedyna w swoim rodzaju i drugiej takiej jak ja nie znajdziecie, bo jestem nie do podrobienia i to właśnie czyni mnie zajebistą.

Pierwsza rzecz, którą robisz rano?
Budzę się.

Lubię...
..., kiedy kobieta. Chodzi oczywiście o płytę Michała Żebrowskiego. Jego Kolację przy świecach również i Zakochanego Pana Tadeusza też, o nim samym nie mówiąc. Może to i bufon, ale jaki ma piękny głos...

Tęsknię za...
...latem. 

Jak poprawiasz sobie humor?
Czytaniem. Podobno już sześć minut czytania redukuje stres o 60%. I wiecie, że to działa?

Beato, serdecznie dziękuję Ci za nominację i mam nadzieję, że nie będziesz miała mi za złe, że nie nominuję kolejnych osób - nigdy tego nie robię.

A teraz pora na środowe, jakże miłe, obowiązki. Króciutko będzie.

Robótkowo - jakżeby inaczej - kolejny obrazek z szycia wzięty - dziś na sportowo.

Tennis - stitchingcards.com
Książkowo drugi tom Moby Dicka Hermana Melville'a - czyta mi się go coraz lepiej i choć akcja akurat właściwie żadna, to oderwać się ciężko.

 
I chyba uzależniłam się od codziennych trzydziestu minut czytania, bo gdy nie znajdę na nie czasu, to jakoś mi źle.

Do następnego :-)

18 komentarzy:

  1. Z tym czytaniem to tak jak ja :) Jak w autobusie albo w tramwaju książki nie wyciągnę to czegoś mi brakuje :)
    Gratuluję wyróżnienia :) Miło było dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie.
    Jak zwykle śliczny obrazek.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko :-)

      Z czytaniem jest podobnie jak z blogowaniem - uzależnia.

      Usuń
  2. Miło było poczytać Twoje odpowiedzi na pytania.
    Jestem pełna podziwu w temacie Białego wieloryba. Haft bardzo fajny. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Czajko :-)

      Sama się sobie dziwię, że mnie ta książka wciągnęła, bo na początku czytało mi się ją tak sobie.

      Usuń
  3. Świetnych rzeczy można sie dowiedzieć przy takiej nominacji. Przy okazji - gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje obrazki wykonane haftem matematycznym są takie równiutkie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :-)

      Twoje obrazki też takie są.

      Usuń
  5. Lubie Twoje spojrzenie na siebie i na zycie, najwieksza pasja - zycie, za co lubisz siebie - za caloksztalt. Bardzo fajne i optymistyczne podejscie. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło czytać takie słowa - dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Gratuluję za wyróżnienie. Piękny haft

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam wytrwałość w poczynaniach. Rakieta kształtem zmodyfikowana, ale interesująca. Zdroszczę lektury. Jakoś nie mogę się zmobilizować do Melville'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje wyróżnienia - lubię czytać odpowiedzi na pytania, które pojawiają się w tym wyróżnieniu :) Twoje odpowiedzi "utrwaliły" obraz twojej osoby, jaki mam :)
    Płytę znam i posiadam - cudny głos, naprawdę. O redukcji stresu przez czytanie nie wiedziałam, ale rozumiem, dlaczego powinnam być tak mega wyluzowaną osobą :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      Nie ukrywam, że jestem bardzo ciekawa Twojego wyobrażenia o mnie.

      Pozdrawiam :-)

      Usuń

Dziękuję :-)