środa, 9 września 2015

TRÓJLISTNA

W życiu bardzo bliskiej mi osoby zaszły duże zmiany i musi ona zmierzyć się z wieloma nowymi wyzwaniami, dlatego postanowiłam dać jej bukiet koniczyny na szczęście. Wyhaftowałam, pocięłam, przykleiłam i dopiero w czasie sesji zdjęciowej zauważyłam, że koniczynki mają tylko trzy listki :-/ W pierwszej chwili byłam zła sama na siebie za to niedopatrzenie, ale co tam - pomyślałam - wszak nie liczba listków decyduje o powodzeniu, tylko wiara w to, że się uda, a tej osobie uda się na pewno.

Shamrock Balloons - stitchingcards.com
W czytaniu nadal Moby Dick Hermana Melville'a - powoli zbliżam się do końca pierwszego tomu. Czyta się dobrze, choć to prawdziwy miks stylów, gatunków itp. Zaczynają mi się podobać dygresje narratora, choć nadal nieco mnie zbijają z tropu. I wcale nie ma w niej za dużo wielorybów, przynajmniej na razie. 


Zwykle nie kupuję książek, wolę je wypożyczać, ale w ostatnim czasie zadziałała na mnie tak zwana siła wyższa i kupiłam dwie - jedną dla Ojca, drugą dla Gimnazjalisty i jedną z nich przeczytam na pewno, a może nawet obejrzę film?


Pooperacyjna wścieklizna jakby spuściła z tonu, więc trzeba brać się za dokończenie kolekcji lalczynych ubranek - mam zamówienie na białe majtki, no i oczywiście strój jesienny trzeba wreszcie uszyć.

Do następnego :-)

18 komentarzy:

  1. Kartka z koniczynkami śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniczynki urocze:) Nieważne ile mają listków, ważne by przyniosły szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aneto, przyniosą szczęście na pewno :-)

      Usuń
  3. Jest dokładnie tak jak mówisz - nie liczy się ilość listków, a wspaniałe intencje obdarowującego. A jak dodamy do tego jeszcze czas włożony w pracę i to, że każdemu ruchowi igły towarzyszyła myśl o bliskim, to już na pewno wszystko się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mily gest z ta koniczyna, na pewno sprawi jej przyjemnosc i mam nadzieje, doda skrzydel do przeszybowania ponad trudnosciami. To w koncu nie jeden platek koniczyny decyduje o szczesciu. pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia dla obdarowany osoby. Tak piękne koniczynki, choćby i trójlistne na pewno przyniosą szczęście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję edi.es, inaczej być nie może :-)

      Usuń
  6. No wlasnie- liczy sie intencja :) A koniczynki swoja droga i tak sliczne :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kończynki. Myślę, że obdarowana osoba i za ten gest będzie wdzięczna.
    "Karbala"-intrygująca i książka i film

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne koniczynki, na pewno przyniosą szczęście obdarowanej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)