środa, 23 września 2015

WARIACJA NA TEMAT

Wariacja na temat zakładki - oryginał plus lustrzane odbicie i mamy kartkę.

Red-purple Flowers Bookmark - stitchingcards.com
Poniżej dużo skromniejsza, konturowa wersja tego samego wzoru, z dodatkiem srebrnych oczek żeby taka biedna nie była.

Red-purple Flowers Bookmark - stitchingcards.com
Nie rozumiem - dzień słoneczny, a zdjęcia szare i bez połysku metalizowanej muliny wyszły. Udoskonalanie Picasą też niewiele dało, bo rozjaśnione były dopóki nie kliknęłam "zapisz".

Czytam Moby Dicka i czytam i coraz lepiej mi się go czyta - jak tak dalej pójdzie, to będę żałować, że książka już się skończyła. Ostatnio spodobały mi się opisy technicznych szczegółów polowania na wieloryby. Doszłam też do wniosku, że gdyby nie te wszystkie nieco rozpraszające mnie dygresje, nawiązania, czy inne wstawki, to tak naprawdę nie byłoby co czytać, bo sama opowieść o pogoni za białym wielorybem byłaby równie krótka, jak historia pogoni starego Santiago za marlinem.

 
Do następnego :-)

20 komentarzy:

  1. Obie wersje karteczki są ładne, choć druga podoba mi się bardziej:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aneto :-)

      Mi bardziej podoba się pierwsza wersja haftu - zgodna z opisem projektanta. Bardzo lubię, gdy nitki się krzyżują.

      Usuń
  2. Śliczne kartki wyszły ;)
    A co do zdjęć, to spróbuj się pobawić ustawieniami aparatu, nawet zwykłe "małpki" dają pewne możliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Bawiłam się ustawieniami, czytałam porady - nie mam do tego głowy.

      Usuń
  3. Co spojrzę na Twoje kartki przypomina mi sie,że powinnam dokończyć swoje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kończ je Basiu, kończ i szybciutko na w którąś środę pokazuj.

      Usuń
  4. Zakładki urocze... a książka to już klasyka ( dawno przeczytana )
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle śliczne hafciki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle ślicznie dziękuję :-)

      Usuń
  7. Tak sie przygladalam na te lustrazne odbicia bardzo dlugo, afjnie to zrobione i chyba dosc trudne,co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu :-)

      Czy trudne? Musiałabyś sama sprawdzić.

      Usuń
  8. Oczy już nie pozwalają na hafty ale kiedyś bardzo dużo haftowałam od chusteczek do nosa po obrusy
    Ale Twoje są śliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :-)

      To prawda, że haft męczy oczy - odczuwam to od ubiegłej jesieni.

      Usuń
  9. Ja uzywam PicMonkey do rozjasniania zdjec (bardzo prosty i intuicyjny program dostepny on line). Przy okazji chciałam Ci powiedzieć,że bardzo cenię Twojego bloga i pracę, jaką w niego wkładasz i dlatego nominowałam Cię do Liebster Award. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato - i za wyróżnienie i za podpowiedź. Na pytania odpowiem w najbliższą środę.

      Usuń

Dziękuję :-)