środa, 21 października 2015

TYLE O SOBIE...

Fairy Leaping - stitchingcards.com
Tyle o sobie wiemy, ile nas sprawdzono.*

Od kilkunastu dni dowiaduję się o sobie więcej sprawdzając się w opiece nad chorym leżącym. Leżącym plackiem do czasu zabiegu, który może być zarówno w listopadzie, jak i w przyszłym roku. Lekko nie jest, zwłaszcza że jestem osłabiona własnymi problemami zdrowotnymi, ale radzić sobie muszę. I radzę. Tylko czasu na czytanie i blogowanie mam mniej, również przez wprowadzoną z początkiem tego miesiąca zmianę godzin pracy (choć mogę pospać godzinę dłużej, to wolny czas po pracy nieco mi się skurczył), ale mam nadzieję, że gdy już się przyzwyczaję do nowej sytuacji, to i organizacja będzie lepsza.

Książkowo nadal drugi tom Moby Dicka Hermana Melville'a - przez te wszystkie zawodowo-opiekuńcze zawirowania nie udało mi się go skończyć, choć do przeczytania zostało już naprawdę niewiele.



18 komentarzy:

  1. Anetko, podziwiam, podobno Pan Bog nie daje krzyza ciezszego niz mozemy poniesc. TY na pewno jestes bardzo silna osoba. Trzymam kciuki i pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato :-)

      Tak, słyszałam o tym, ale jakieś mam takie dziwne przeczucie, że to co mnie potyka, to jeszcze nic. Że większe wyzwania przede mną. I boję się, żeby to przeczucie nie stało się samospełniającą się przepowiednią.

      Usuń
  2. Wytrwałości, cierpliwości i dużo zdrowia Ci życzę, bo w takich sytuacjach są one szczególnie potrzebne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, zycze sil i wytrwalosci i oby ten zabieg jak najszybciej byl, choc pewnie potem i rekonwalescencja... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę dużo siły i zdrówka! Mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za twoje zdrowie i osoby leżącej. Trzeba dużo siły psychicznej i fizycznej do takich zajęć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że chory szybko będzie miał zabieg i wszystko dobrze się skończy.
    Trzymaj się cieplutko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny haft :) Życzę siły w opiece nad chorym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle szalejesz z haftami :) Fajna ta wróżka :)
    Widzę, że lecisz klasykami literackimi, ładnie! :)
    Dużo zdowia dla wszsytkich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Na mojej osobistej liście lektur obowiązkowych jest jeszcze trochę klasyki do przeczytania.

      Usuń

Dziękuję :-)