środa, 14 października 2015

WRÓŻKA KLĘCZUSZKA

Wróżka Klęczuszka, czyli klęcząca wróżka. Jeden z moich ulubionych i według mnie najpiękniejszych wzorów oferowanych przez Stitching Cards

Fairy Kneeling - stitchingcards.com

Książkowo bez zmian, czyli drugi tom Moby Dicka Hermana Melville'a, już bliżej niż dalej końca i o ile los znowu nie spłata mi jakiegoś brzydkiego figla, to być może za tydzień przyjdę do Was z nową książką, co byłoby zgodne z moim czytelniczym planem.

 
Wróćmy na chwilę do przedstawianej w poprzednim wpisie sprawy z Allegro - zegarek otrzymałam. Przyszedł w poprzedni czwartek, czyli po 31 dniach od daty zakupu. Z Malezji. I teraz zastanawiam się, czy Sprzedający miał prawo przekazać moje dane bez mojej wiedzy i zgody innej firmie, w dodatku z drugiego końca świata. Zapytałam o to Allegro i czekam na odpowiedź.

Druga rzecz - zegarek nie jest zgodny z opisem. Gdybym chciała taki model, jaki otrzymałam, to mogłabym go mieć za połowę ceny jaką zapłaciłam. Poinformowałam o tym Sprzedającego i zażądałam zwrotu różnicy w cenie, bo zegarek zatrzymałam. Cisza. Zapytałam też dlaczego przekazał moje dane osobowe innej firmie - "zleciliśmy wysyłkę innemu sprzedawcy, by przyśpieszyć jej dostarczenie" - no to ładnie przyspieszyli - z czterech dni do trzydziestu jeden. Pytanie o przyczynę braku paragonu - odpowiedź "proszę przesłać numer nadania przesyłki, prześlemy paragon.". Póki co nie przysłali. Zostałam też zapewniona, że zegarek był wysyłany z Polski, ale gdy patrzę na etykietę adresową mam duże wątpliwości, że jest to prawdą.


Tymczasem Sprzedający, by nie psuć sobie opinii negatywnymi komentarzami niezadowolonych kupujących, założył dwa inne konta na Allegro i handluje dalej.

Do następnego :-)

6 komentarzy:

  1. Piękny haft, a historia zegarka godna programu w TV.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję edi.es :-)

      Sama historia może i godna TV, ale cena zegarka zbyt niska by robić sensację.

      Usuń
  2. Wrozka rzeczywiscie piekna... Z zegarkiem niemilo. Ja tez cos zakupilam na ebayu i do tej pory po 2 miesiacach nie doszlo... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu :-)

      Tak to z tymi zakupami przez internet jest, że czasem się źle trafi.

      Usuń

Dziękuję :-)