środa, 4 listopada 2015

KARTKA DLA MATIEGO

1 listopada czternaste urodziny obchodził Mateusz, o którym pisałam w poprzedniej notce

Źródło zdjęcia: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10208014451544134&set=a.2280766743670.136190.1383867784&type=3&theater
Wybierając wzór na kartkę dla niego sugerowałam się jego zainteresowaniami (motoryzacja i gry komputerowe), bardzo podobnymi zresztą do zainteresowań mojego, również czternastoletniego, Siostrzeńca, czyli Gimnazjalisty, który w swojej ulubionej grze wciąż szaleje na motocyklu. 

Motorbike - stitchingcards.com
Więcej informacji o Mateuszu znajdziecie na stronie Fundacji Iskierka i szkoły Arkona.


Lord Jim czyta się bardzo powoli - jednak ta godzina mniej po południu dużo zmienia w rozkładzie dnia i trzeba z czegoś zrezygnować, a najłatwiej, choć nie bez żalu, zrezygnować z czytania, zwłaszcza że czytanie do poduszki nie wchodzi w moim przypadku w grę, gdyż nawet przy ciekawej książce zasypiam już po kilku zdaniach. O samej książce na razie mogę napisać tylko tyle, że jest to historia młodego marynarza, który naczytał się o bohaterskich czynach na morzu i sam chciałby takich dokonywać, tyle że z jakichś niezrozumiałych przyczyn nie bardzo mu to wychodzi nawet wtedy, gdy trafia się ku temu okazja, co powoduje u niego ogromną frustrację.

Do następnego!

8 komentarzy:

  1. Śliczna kartka :)
    Mateuszowi na pewno się spodoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobro powraca...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie dopracowana kartka :) Jestem pewna, że Mateusz będzie wielce rad z jej otrzymania. Bardzo podoba mi się wykonanie kół, wyglądają trochę tak jakby były koronkowe ;) A hoj i samych najlepszości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Julio :-)

      Też uważam koła na najładniejszą część tego haftu.

      Usuń
  4. Zaglądałam wcześniej, ale że nic nie napisałam? Piękna karteczka. Mateusz na pewno się ucieszył. Nieustająco podziwiam Twój pęd do klasyki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Monotemo :-)

      I tak się czasem zdarza, że zajrzymy i śladu po sobie nie zostawimy, ale to nic wielkiego.

      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń

Dziękuję :-)