środa, 30 grudnia 2015

...AND A HAPPY NEW YEAR!

Kliknij tutaj ;-)
New Year Clock - stitchingcards.com
Serdecznie dziękuję Monice i Matiemu z Kijankowa za pamięć i kartkę z życzeniami.

Ciocia, a czytałaś to? - zapytał któregoś dnia Gimnazjalista pokazując mi Hobbita, czyli tam i z powrotem J. R. R. Tolkiena - Naprawdę fajne jest, przeczytaj. I "Władcę pierścieni" też możesz mi kupić. 
No to czytam, bo książki z takiego polecenia nie można zignorować. Karbala, Feblik, którego ktoś mi podprowadził z biblioteki dziecięcej ledwo się tam pojawił i Proust ze swoim straconym czasem muszą poczekać. 


To już nasze ostatnie środowe spotkanie WDiC-owe w tym roku, dlatego już dziś życzę Wam, byście wraz z zerwaniem ostatniej kartki tegorocznego kalendarza zapomniały o wszystkich złych nastrojach, problemach, nieudanych dniach i chwilach, którymi nie warto zaprzątać sobie pamięci. W Nowy Rok wejdźcie pełne nadziei, optymizmu i pogody ducha, która doda Wam energii i sił do zmagania się z codziennością oraz do tworzenia i realizacji nowych pomysłów.

Szczęśliwego!

22 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, a szczególnie dużo zdrowia i szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki w stylu moich panów, ja unikam tego typu literatury :)ale kartka bardzo łądna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu :-)

      Książki, czyli Tolkien? Też unikałam, ale "Hobbita" czyta się naprawdę bardzo przyjemnie, ciekawe, jak byłoby z "Władcą pierścieni".

      Usuń
  3. dobrze, ze ten zegar nie liczy czasu i z nim jest wszystko przed Tobą.
    Hobbit to fajna bajka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, też tak uważam :-)

      Usuń
  4. Również życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaki cudny zegar! Tolkien jest rzeczywiście fajny, choć "wladce" to bym polecala w Liceum... Tobie tez udaneGO NOweego roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu :-)

      To moje pierwsze spotkanie z Tolkienem (zawsze wydawał mi się nie dla mnie) i jak na razie bardzo udane.

      Usuń
  6. Wzajemnie najlepsze życzenia na Nowy Rok!
    Hobbita bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      I ja Pana Bagginsa polubiłam.

      Usuń
  7. Pozdrawiam Cię przeserdecznie i rada jestem, że udało nam się "środowo" spotkać jeszcze w tym roku :) życzę Ci wszystkiego radosnego i kreatywnego aby zdrówko dopisało,a niteczki same pięknie układały :) piękny zegarek przypomina mi malunek złotym pędzelkiem. Natchniona Twoimi haftami znalazłam coś podobnego ala nanduti mój luby zbił mi deseczkę z gwoździkami i czeka teraz na rozpoczęcie nauki ;)
    Do miłego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Julio :-)

      I mnie miło, że się spotykamy. Nanduti - aż sprawdziłam, co to jest, bo nie wiedziałam. A haft matematyczny w swej pierwotnej formie rzeczywiście na deseczce występował, jednak na papierze w formie kartki okolicznościowej wydaje się być bardziej praktyczny. No i mniej miejsca zajmuje, co jest szczególnie ważne dla osób, które tak jak ja, do szuflady tworzą.

      Pozdrawiam serdecznie i życzę owocnej nauki :-)

      Usuń
    2. nie idzie mi to za bardzo na tej deseczce ;) chyba to nie będzie moja ulubiona technika ;)

      Usuń
    3. Może się jeszcze wciągniesz, albo spróbuj tak jak ja - na kartonie wizytówkowym.

      Usuń
  8. Samych dobrych dni w Nowym Roku Ci życzę. I czasu na przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny zegar :) Tolkien jest u mnie wysoko w rankingu. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)