środa, 23 grudnia 2015

BN 2015 - ODSŁONA CZWARTA, OSTATNIA

Kliknij tutaj ;-)

No to się "nakartkowałam" i chwilowo mam dość, bo haftowanie koralikami jest równie wciągające, co męczące, ale co tam, raz w roku można się tak pomęczyć. Efekty możecie podziwiać poniżej. 

Christmas Baubles - stitchingcards.com

Bead Christmas Cupcake - stitchingcards.com
Przyznam, że książka wzbudza we mnie wiele emocji, jednak nie będę się na ich temat rozpisywać, bo ani to czas, ani miejsce.


Bead Christmas Penguin - stitchingcards.com
"Książka ta ma pomóc osobom uzależnionym i współuzależnionym rozpoznać swoje sposoby myślenia uzależnionego i zacząć je przezwyciężać." (s. 20) 

Bead Christmas Sleigh - stitchingcards.com
"Większość czytelników po lekturze tej książki będzie bardziej wykształcona i lepiej zorientowana w problemach alkoholików oraz innych osób uzależnionych - i trochę mądrzejsza." (s. 7) 

Bead Christmas Snowflakes - stitchingcards.com
I tyle o książce. Przejdźmy do rzeczy ważniejszych i przyjemniejszych.


Bead Christmas Tree - stitchingcards.com
Jutro Wigilia Bożego Narodzenia, więc korzystając z okazji chciałabym na te Święta, co nadchodzą

Christmas Beads 6: Tree - stitchingcards.com
życzyć Wam szczęścia i radości

Christmas Beads 3: Candles - stitchingcards.com
niech Was ludzie nie zawodzą

Christmas Beads 5: Snowflake - stitchingcards.com
i niech miłość w sercach gości.

Christmas Beads: 4 Poinsettia - stitchingcards.com
Radosnych Świąt!

Christmas Beads 2: Bells - stitchingcards.com
Do następnego :-)

10 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt! :)
    A kartki po prostu prześliczne. Jestem pełna podziwu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anette, cudne kartki :)
    I muszę się od razu pochwalić, że pingwinkowa kartka trafiła do mnie (w sumie to do Mateusza)i jestem nią zachwycona :)
    Mati już zakosił mi koraliki i ćwiczy mocowanie koralików do kartek :)

    Pozdrawiam
    i jeszcze raz życzę spokojnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko :-)

      Cieszę się, że taka trochę inna świąteczna kartka spodobała się Wam.

      Usuń
  3. Anetko, przesliczne te kartki, ale sie nahatfotwalas. A ja korzystam z okazji, by zyczyc Ci Wesolych Swiat. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato :-)

      To jeszcze nic, dwa lata temu zrobiłam ich 60, tyle że zwykłych, bez koralików.

      Usuń
  4. Bardzo oryginalne kartki wykonałaś.
    Radosnych, pięknych chwil przy świątecznym stole.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie kartki po prostu piękne. Świetnie wykorzystujesz haft koralikowy w kartkach. Każda jest niepowtarzalna.
    Wszystkiego dobrego z okazji Świąt, dużo zdrowia i pogody ducha.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)