środa, 2 grudnia 2015

BN 2015 - ODSŁONA PIERWSZA

Powiedzcie mi jak to jest, że nie potrafię się zorganizować tak, żeby w ciągu pozostającego po pracy czasu znaleźć chwilę na czytanie i obejrzenie wydania głównego choćby jednego programu informacyjnego, bo zawsze jest coś pilniejszego do zrobienia, ale gdy najdzie mnie ochota na matematyczne wyszywanki, to zawsze znajdę na nie czas? Powiedzcie, że też tak macie z robótkowaniem, bo macie tak, prawda? Dlatego książkowo nadal  Lord Jim Josepha Conrada, którego mam zamiar skończyć podczas zaczynającego się dziś pobytu w szpitalu - dźwigałam więcej niż mi wolno, no to teraz mam "wczasy" - proszę, trzymajcie kciuki za pomyślną "naprawę".


W tym roku jakoś niespecjalnie miałam ochotę wyszywać świątecznie kartki - zostało mi ich jeszcze trochę z megaprodukcji AD 2013 plus kilka z ubiegłego roku, które wyszyłam tylko po to, żeby mieć co pokazać na blogu, więc nowych robić nie muszę, ale w końcu ochota przyszła, a raczej przyfrunęła w postaci wyszytego koralikami Toho Round 11/0 aniołka,

Bead Angel - stitchingcards.com
w ślad za którym spadły trzy płatki śniegu, dla odmiany wyszyte zwykłymi plastikowymi trzymilimetrowymi srebrnymi koralikami.
Może macie ochotę wesprzeć kartką chorą na raka Dorotę? O kartki dla niej na swoim fejsbukowym profilu prosi Ewa Wachowicz.
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/s720x720/12310606_1185264394822247_2884855085112901967_n.jpg?oh=de01297000289cbb255db707e4124112&oe=56EEE677
 

Dobrych ludzi nie brakuje. Kartki dla Doroty chorej na raka, której marzeniem jest otrzymanie ponad 500 pozdrowień i życzeń z całego świata, napisali: Agnieszka Maciąg, Bogna Sworowska, Igor Herbut z LemON, ekipa i jury Top Chef - Małgorzata Dacko, Maciej Nowak, Wojciech Modest Amaro, Grzegorz Łapanowski i ja też :-) Chcecie wysłać Dorocie dobrą energię i dać jej siłę do wyzdrowienia? Piszcie kartki na adres:
Dorota Magrian
Apartament 12
RATHBONE COURT
477 STONEY STANTON ROAD
Coventry Cv65ea Anglia
Do następnego!

10 komentarzy:

  1. No u mnie tez rozni to bywa, bo czasami jak przysiade do ksiazki, to robotka lezy albo na odwort. Niestety nie da sie tego polaczyc, chyba ze jest to ksiazka do sluchania:) Duzo zdrowka zycze i szybkiego powrptu do domu:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kamillo :-)

      No niestety - coś kosztem czegoś, a audiobooki to naprawdę świetny wynalazek i wiele razy towarzyszyły mi przy robótkowaniu.

      Usuń
  2. Anetko, to wlasnie jestes swietnie zorganizowana, zawsze wygospodarujesz sobie czas na pasje. Tak trzymac. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wygospodaruję, ale kosztem domowych obowiązków, które lubią się kumulować, a którymi nikt za mnie się nie zajmie i wtedy organizację szlag trafia. Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  3. Śliczne kartki:) Trzymam kciuki za "naprawę", życząc dużo zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym sposobem jeszcze kartek nie ozdabiałam, może następne będą takie ;-)
    Zdrowia życzę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Barbaro :-)

      Wyszywanie koralikami jest bardzo przyjemne i daje świetny efekt - naprawdę warto spróbować.

      Usuń
  5. Sliczne kartki :) Pewnie ze tez tak mam, ale raczej czasami ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)