środa, 6 stycznia 2016

TRZEJ KRÓLOWIE

Kliknij tutaj ;-)
Trzej Królowie dziś do na przybyli

Christmas Set No. 17: Three Kings - form-a-lines.net
Gimnazjalista miał rację - Hobbit, czyli tam i z powrotem J. R. R. Tolkiena jest naprawdę fajny.

Lubię zaczytać się w książce tak, że zapominam o otaczającym mnie świecie i staję się uczestniczką opisywanych w niej zdarzeń - z Hobbitem to mi się udało tylko... jakoś tak krótko było. Za krótko (chyba już wiem co czuł Gimnazjalista, gdy mu się kiedyś niespodziewanie Kubuś Puchatek skończył). I ten niedosyt spowodował, że poszłam za ciosem i wypożyczyłam wczoraj pierwszy tom Władcy pierścieni, czyli Drużynę pierścienia, z nadzieją, że i ta wędrówka przez Śródziemie pochłonie mnie bez reszty.



A gdy już Władcę Pierścieni przeczytam, to może wybiorę się do wioski Hobbitów położonej niecałe 30 km od mojego miejsca zamieszkania.

Dobrego tygodnia :-)

12 komentarzy:

  1. Jak zawsze zaskakujące. Trzej Królowie majestatyczni. Tolkiena mijam szerokim łukiem, jakoś nam nie po drodze.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Monotemo :-)

      Jak napisałam wyżej, moje pierwsze spotkanie z tym autorem było udane, ciekawe, jak będzie dalej.

      Usuń
  2. Hobbita czytałam po skończeniu Władcy Pierścieni i zdecydowanie bardziej podobała mi się ta grubsza pozycja ;) Będziesz teraz miała okazję zapomnieć się na dłużej :) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę. Chciałabym udać się po raz pierwszy do Śródziemia. Świetny hafcik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tolkiena czytałam jakiś czas temu , zabierałam książki synowi.
    Może czas do nich powrócić.
    W tej wiosce też jeszcze nie byłam, chociaż i ode mnie to niedaleko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może kiedyś razem się tam wybierzemy?

      Usuń
  5. "Hobbita" czytałam - też mi się podobał, chociaż jak dla mnie jest to typowa bajka w porównaniu z "Władcą pierścieni". Tą ostatnią czytałam ze trzy-cztery razy i mam ochotę jeszcze raz do niej wrócić :)
    Jestem ciekawa jak Ci się spodoba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już się "wczytam" głębiej, to na pewno podzielę się wrażeniami.

      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  6. Fajna kartka.Podoba mi się haft matematyczny.Hobbita trzymałam już w ręce...,może kiedyś; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Do "Hobbita" zachęcam, jest naprawdę przyjemny w czytaniu.

      Usuń

Dziękuję :-)