środa, 9 marca 2016

DO CELU

Kliknij tutaj ;-)
 Darts - stitchingcards.com
Kolejny weekendowy dzień spędzony w miłym towarzystwie mojej małej Siostrzenicy i kolejna próba wspólnego czytania. Siadłyśmy każda ze swoją książką i... Zaczęło się. Chwila ciszy i: "Ciocia, a ile stron ma ten rozdział, który czytasz?". Policzyłyśmy. Minuta czytania w ciszy i: "Ciocia, a policzymy, ile stron ma rozdział, który ja czytam?". Policzyłyśmy. Moment czytania w spokoju i: "Ciocia, a w którym miejscu teraz czytasz?". Pokazałam. I znowu chwila cichego czytania i kolejne pytanie i tak przez dwadzieścia minut "wspólnego czytania". Nic dziwnego, że Sam i Frodo nie zawędrowali tego dnia zbyt daleko, ale najważniejsze, że dotarli(śmy) już do czwartej księgi.

J. R. R. Tolkien: Władca pierścieni: Dwie wieże 

Do następnego :-)

16 komentarzy:

  1. Moze wiele nie przeczytalas, ale jakie bedziesz miala cudne wspomienia:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda, to prawda. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Ty to masz cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A my własnie czytamy Drużynę pierścienia dokładnie z tego wydania! (My, tzn. czytam dziecku).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak wrażenia? Też Was tak wciągnęło, jak mnie?

      Usuń
  4. czyli edukacja czytelnicza trwa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trwa, trwa. Tylko nie wiem, która którą bardziej edukuje.

      Usuń
  5. Muszę ten haft pokazać grającemu mężowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może chciałabyś mu pokazać ją w realu?

      Usuń
  6. Ech te dzieci ;-)
    Fajna karteczka dla zapalonego dartera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      Dzieci są fajniutkie - jak śpią ;-)

      Usuń
  7. Też tak robię :) Lekturę przerywam pytaniami.
    Mojemu Starszemu, oczywiście zawsze w celach wychowawczych, coby zrozumiał, że pasjonującej lektury matce się nie przerywa. Szczególnie teraz, gdy "Pan Lodowego Ogrodu" go wciągnął. I powoli chyba łapie o co chodzi, bo coraz częściej sam się obsługuje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli odniosłaś sukces wychowawczy - brawo.

      Co ciekawe, moja Siostrzenica bardzo nie lubi, gdy się Jej czytanie pytaniami przerywa.

      Usuń
  8. U mnie R.Tolkien czeka w kolejce, ale Silmarillion :)
    Haft ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mięto :-)

      "Silmarillion" też mam w planach, ale gdy go przekartkowałam w antykwariacie stwierdziłam, że chyba go sobie odpuszczę.

      Usuń

Dziękuję :-)