środa, 23 marca 2016

WIELKANOC 2016

Życzę Wam, 
by niosące duchowe odrodzenie 
Święta Zmartwychwstania Pańskiego 
napełniły Was spokojem, wiarą i miłością, 
dały siłę pokonywania trudności i nadzieję, 
by z ufnością patrzeć w przyszłość.

Radosnych Świąt!

Kliknij tutaj ;-)
W tym roku Wielkanoc jak dla mnie przyszła za wcześnie - nie zdążyłam zrobić tylu świątecznych kartek, ile planowałam (wszystko przez zabawę Kartki przez cały rok), dlatego też dostaną je tylko moi najbliżsi i ośmioletnia Natalka ze Słupska, która walczy z rakiem kości. O Natalce więcej możecie przeczytać tutaj -> Pokaż, że masz serce oraz w serwisie Głosu Pomorza. Co prawda na wysłanie świątecznej kartki do niej jest już nieco za późno, ale żeby wysłać kartkę, czy inny drobiazg na urodziny, które ma 9 kwietnia, jeszcze trochę czasu jest. 


Książkowo nadal Władca Pierścieni: Powrót króla J. R. R Tolkiena, ale już bliżej niż dalej końca i gdyby nie wyjazd świąteczny, podczas którego warunków do czytania raczej nie będzie, chyba że w podróży się uda, to bardzo prawdopodobne, że za tydzień przyszłabym do Was z nowym tytułem (Feblik już wypożyczony). 

A teraz zapraszam Was do mojej małej galerii kartek wielkanocnych:

Easter Eggs and Tulips - stitchingcards.com

Pętelkowy kurczak według wzoru z Katalogu wzorów haftu krzyżykowego 

Easter Basket - pricknstitch.com

Easter Bunny - pricknstitch.com

Easter Bunny - pricknstitch.com

Happy Easter - pricknstitch.com

Do następnego :-)

12 komentarzy:

  1. Świetne kartki :) Kurczaczek pętelkowy jak dla mnie najlepszy.
    Również życzę zdrowych spokojnych świąt.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  2. Jak zwykle-piękne kartki:)
    Zawsze z przyjemnością podziwiam:))
    Wesołych świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle piękne karteczki. Wzajemnie wszystkiego najlepszego na święta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczki.Chciałabym umieć robić podobne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podobają :-)

      Usuń
  5. Tolkiena czytałam. Śliczne karteczki, szczególnie ta z tulipanami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki.Wesołych, spokojnych i pogodnych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)