środa, 20 lipca 2016

BIEDRONECZKI

Kliknij tutaj ;-)
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie... Przynoszą również szczęście, a Roksance, która dochodzi do siebie po walce z obustronnym nowotworem nerek, niech przyniosą także zdrowie. Roksanka bardzo by chciała na swoje czwarte urodziny dostać mnóstwo kartek - informację o tej akcji znajdziecie na FacebookuKartka, którą wysłałam do Roksanki jest wariacją na temat 396 mapki z Mojo Mondays

Two Ladybirds - stitchingccards.com
Za informację o akcji, którą otrzymałam przez blogową skrzynkę mailową, serdecznie dziękuję.

Dzieje Koszalina. Tom 1 : do 1945 roku / pod redakcją naukową Radosława Gazińskiego i Edwarda Włodarczyka . - Koszalin : Koszalińska Biblioteka Publiczna im. Joachima Lelewela, 2016.

Od poniedziałku jestem na urlopie, ale wyjechałam już w sobotę. Urlop spędzam na wsi w typowo polski sposób, czyli pomagając Mamie i Babci w przygotowaniach do sobotniej przeprowadzki na drugi koniec Polski - z Żuław Wiślanych na Górny Śląsk, więc warunki do czytania niespecjalne. W wolnych chwilach spaceruję z moją Małą Siostrzenicą po nadwiślańskim łąkach. Przywiozłam ją tu na początku lipca i są to jej pierwsze samodzielne, a zarazem pierwsze i ostatnie wakacje na wsi.

Do następnego :-)

2 komentarze:

  1. Zdrowia. I szczęścia. Pozdrawiam serdecznie!
    Ps. Kartka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)