środa, 28 września 2016

PRZEKOMBINOWANA

Kliknij tutaj ;-)
Poniżej jedna z kartek przygotowanych na wrześniowy etap zabawy Kartki przez cały rok 2016 zorganizowanej przez Anię z Ręcznych Robótek Anny. Nieco przekombinowana, ale co tam. 

wzór tylko dla wtajemniczonych, niedostępny w regularnej sprzedaży
Chyba zdrowieję, ale bardzo powoli. I nie wiem, czy to zasługa zastrzyków, czy choroba sama z siebie odpuszcza, bo już się jej znudziłam. Moje oczy coraz bardziej przypominają oczy człowieka i jest to jedyny najbardziej widoczny objaw zdrowienia, bo kaszel, ból gardła, chrypa i zanikanie głosu nadal mnie męczą. W piątek wizyta kontrolna - może uda się dostać skierowanie do laryngologa. Niech zajrzy mi do gardła i oceni szkody spowodowane wysiłkiem związanym z kaszlem.


Choć w zasadzie nie powinnam już w tym roku czytać, bo zamierzone dwanaście książek już przeczytałam, to książkowo oczywiście Proust - tym razem Strona Guermantes, czyli trzecia część cyklu W poszukiwaniu straconego czasu. I wiecie co? Coraz bardziej mi się to poszukiwanie podoba. 

Do miłego :-)

14 komentarzy:

  1. Duzo zdrowia zycze:) Kartka sliczna, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo współczuję z powodu gardła i zdrowia życzę. Z Proustem idziesz jak burza, cieszę się, że Ci się podoba. :)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Czajko :-)

      Jak burza to może nie, bo to tylko 10 stron dziennie, ale jakoś idzie.

      Usuń
  3. Zdrowiej:) Życzę Ci tego, bo sama teraz padam
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewito i również dużo zdrowia życzę :-)

      Usuń
  4. Cieszy mnie fakt, że po trochu chorobę pokonujesz. Przyjdzie czas i na kaszel. Zdrowia i dobrych chwil przy książce życzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta przekombinowana kartka :)
    Zdrówka życzę, strasznie długo Cię trzyma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko :-)

      Nefrolog, u którego miałam dziś coroczną wizytę kontrolną w karcie zapisał - kaszel przewlekły.

      Usuń
  6. Kartka fajna, nie ma co narzekać ;) Zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sylwio :-)

      Nie narzekam, droczę się.

      Usuń
  7. Karteczka jest ok, ja bym tylko usunęła tę okrągłą serwetkę spod spodu. Jak znajdziesz ten czas to się podziel, albo powiedz, gdzie go szukać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bingo! Trafiłaś w samo sedno przekombinowania kartki. Chciałam, żeby była i koronka serwetka, ale mi się proporcje rozjechały i wyszło, jak wyszło.

      Tego straconego czasu nie da się niestety odzyskać, nawet jak się go znajdzie.

      Usuń

Dziękuję :-)