środa, 7 września 2016

TRZECIA ODSŁONA PEGAZA

Kliknij tutaj :-)
Poniżej drugi z pegazów zamówionych przez znajomą z pracy. 

Pegasus - stitchingcards.com 
Ciekawe, czy będzie ich więcej? Z jednej strony mogłoby być, bo chociaż za materiały by się zwróciło, a z drugiej - kartka robiona na zamówienie, to ogromy stres. Czy wszystko dobrze wyjdzie, czy się spodoba, czy zamawiająca/y nie zrezygnuje? Dlatego kartki robię do tak zwanej szuflady i wykorzystuję je na własne potrzeby - na przykład wysyłam do chorych dzieci, których marzeniem jest dostać mnóstwo kartek urodzinowych. Jednym z takich dzieci jest Michałek, który 20 września skończy sześć lat. Michałek wskutek nieszczęśliwego wypadku, stał się dzieckiem autystycznym, oprócz tego miał mnóstwo innych obrażeń. Adres Michałka - tak na wszelki wypadek, gdyby któraś z Was zechciała wysłać do niego kartkę (może być kupna): 

Michałek Nagórny
ul. Kosmiczna 1/11
59-220 Legnica 


Więcej o Michałku poczytacie na fejsbukowej stronie akcji, o tutaj.



Jak mi się podoba to ich salonowe życie, te dialogi, układy, intrygi... O miłosnych rozterkach młodego Marcela nie mówiąc - to jego odzwyczajanie się od Gilberty... Ech, młodzieńcza miłość... Którą właśnie przeżywa mój kochany Drugogimnazjalista.

Do miłego :-)

8 komentarzy:

  1. Widzę, że "wsiąkłaś" w haft matematyczny:) Podziwiam za Prousta:) Musiałam go przeczytać na studiach i być może jeszcze kiedyś do niego wrócę:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Wsiąkłam" to za mało powiedziane - nic poza haftem matematycznym mnie nie interesuje. Próbowałam filcowania, decoupage'u, szycia maskotek, jednak to wszystko, to nie to, co haft matematyczny.

      Prousta na studiach nie zdążyłam przeczytać, więc robię to teraz.

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Jak to bez zmian - zmiana w tomach. :) Chociaż Proust miał pomysł, żeby wszystko wydać w jednym tomie. :))
    Lubię te Twoje kartki niezmiennie. :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Czajko :-)

      A zmiana tomu nastąpiła już dwa tygodnie temu.

      Usuń
  3. Aneto, świetny ten pegaz i myślę, że jeszcze jakieś zamówienia dostaniesz :) W końcu tworzysz cudne kartki :)
    Czyżby to była pierwsza miłość Twojego Gimnazjalisty?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko :-)

      Coś mi się tak wydaje, że to jego pierwsza miłość, bo dziewczyny się koło niego kręcą i już straciłam rachubę, która jest tylko koleżanką, a która kimś więcej. Wszystkie na pewno są jego "siostrami" :-)

      Usuń
  4. Twoje kartki zawsze takie optymistyczne. Nawet ten Pegaz też jest gotowy do fruwania w obłokach.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)