środa, 12 października 2016

BONSAI

 Kliknij tutaj ;-)
wzór tylko dla wtajemniczonych, niedostępny w regularnej sprzedaży

Czy zwracacie uwagę na to, co słyszycie pomiędzy sygnałem wołania, gdy dzwonicie do kogoś? Chodzi mi o te wszystkie dźwięki, melodie i inne takie czaso- i czekanioumilacze, czy granie/muzykę na czekanie. Szlag mnie jasny trafia, gdy dzwoni do mnie jakiś nieznany numer i po odebraniu okazuje się, że to pomyłka. Przecież każda osoba, która, czy to przypadkiem, czy celowo, wybrała mój numer słyszy wyraźny męski głos informujący o tym, że "Aneta zaraz odbierze". Aneta, a nie Franek, Czesia, czy inni państwo Kowalscy. Specjalnie ustawiłam taki tekst, żeby od razu było wiadomo, do kogo się dzwoni i nie traciło się czasu na błędne połączenie.

No, pożaliłam się.

A książkowo nadal Proust i Strona Guermantes, czyli trzecia część cyklu W poszukiwaniu straconego czasu. I długo jeszcze będzie, bo zamierzam przeczytać wszystkie siedem tomów.


Tydzień temu wróciłam do pracy po trzytygodniowym kaszlowym L4, a od dziś jestem na kolejnym tygodniowym, bo do kaszlu, który uparcie się mnie trzyma, doszedł katar i gorączka. Ech...

Jutro, czyli w czwartek, mam dwie wizyty u lekarzy specjalistów, w tym jedną bardzo ważną  - trzymajcie proszę kciuki.

Do miłego :-)

8 komentarzy:

  1. Anetko zdrówka, bo coś to już za długo trwa
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewito :-)

      Dziś z kaszlem idę do pulmonologa, może on coś poradzi.

      Usuń
  2. Zdrowka zycze! i milego towrzystwa pana Prousta :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam również :-)

      Usuń
  3. Dziękuję za kartkę. Doczekałam się. Zdrowia, zdrowia, zdrowia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Honorato :-)

      Cała przyjemność po mojej stronie :-)

      Usuń

Dziękuję :-)