środa, 30 listopada 2016

KWIATKI Z ZAKŁADKI

Kliknij tutaj :-)
Honorata poprosiła mnie o kartkę poprawiającą humor w ten szary jesienny czas, tyle że akurat nie mam nic takiego na stanie, więc dziś tylko wariacja na temat jednego z zakładkowych wzorów, a od przyszłego tygodnia zima i Boże Narodzenie. 

wzór tylko dla wtajemniczonych, niedostępny w regularnej sprzedaży
Książkowo niezmiennie jestem wierna Proustowi - Sodoma i Gomora, czyli czwarty tom W poszukiwaniu straconego czasu


Do miłego :-)

12 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem Twoich świątecznych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem monotematyczna, jeśli chodzi o robótki, więc będą to po prostu kartki świąteczne.

      Usuń
  2. U Cibie, jak widzę, klasycznie i wiosennie. To dobry zestaw. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No i rzeczywiście sie rozweseliło, choc jestem tez już ciekawa wzorków swiątecznych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo jesteś dzielna! Ja w pierwszym czytaniu w Sodomie miałam kryzys. :)
    Dzięki za kwiatki. Tak myślę, że Boże Narodzenie też jest dobre na poprawę humoru. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Czajko :-)

      Fakt, lektura do łatwych nie należy, dlatego dawkuję ją sobie po kilka stron dziennie i da się przeżyć.

      Usuń
  5. Dziękuję za kwiatki w zimny wieczór. A na zabawne kartki będę czekać, i na pewno się doczekam. A jak tam ze zdrowiem? Czy kaszel się poddał? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Honorato, że kwiatki Cię ucieszyły. Kaszel coraz słabszy, choć jeszcze czasem dokuczy.

      Usuń
  6. WOW, Anetko podziwiam za odwage i cierpliwosc zmierzenia sie z Proustem i jest W poszukiwaniu straconego czasu. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)