środa, 21 grudnia 2016

BOŻE NARODZENIE 2016 PO RAZ TRZECI


Na te Święta co nadchodzą,
życzę szczęścia i radości,
niech Was ludzie nie zawodzą
i niech miłość w sercach gości :-)

Kliknij tutaj ;-)
Ależ wczoraj były korki w Warszawie! Przynajmniej na trasie Dworzec Centralny - Ursynów i z powrotem. Gdy w samo południe przejazd z przystanku przy Złotych Tarasach na przystanek przy hotelu Marriott trwał około kwadransa (dojazd do celu zajął mi pięćdziesiąt minut zamiast planowych trzydziestu pięciu) wiedziałam, że będzie ciekawie, ale ciekawie zrobiło się o 16, gdy przejazd z Ursynowa na Centralny trwał godzinę i czterdzieści pięć minut (mój bilet stracił ważność) i ledwo zdążyłam na pociąg (jeden mi uciekł), na który w dodatku nie miałam biletu - na szczęście nie było kolejki do kas. A taki miałam plan, że przed odjazdem podjadę na Nowy Świat i przespaceruję się w kierunku Starego Miasta - nie zdążyłam. Na upartego mogłam pojechać następnym pociągiem i iść na ten spacer, ale korki mnie zniechęciły. A potem jeszcze, gdy od celu wczorajszej podróży dzieliły mnie "aż" trzy kilometry okazało się, że musimy czekać pięćdziesiąt pięć minut na skomunikowany z moim opóźniony pociąg - czekaliśmy trzydzieści pięć. Mam nadzieję, że dzisiejsza podróż do domu (wczoraj zatrzymałam się u Mamy, bo do mnie pociągu już nie było) przebiegnie bez takich atrakcji.

Książkowo zmiana dekoracji - nadal W poszukiwaniu straconego czasu Marcela Prousta, ale już tom piąty - Uwięziona.


Poniżej kolejna, ostatnia już porcja kartek bożonarodzeniowych zrobionych w ramach zabawy Kartki przez cały rok 2016 zorganizowanej przez Anię prowadzącą blog Ręczne robótki Anny.

Christmas Reindeer C18-3 - form-a-lines.net

Fireplace - stitchingcards.com

Bird with Christmas Stockings - stitchingcards.com

Christmas Birdhouse - stitchingcards.com
 Do następnego :-)

6 komentarzy:

  1. Anetko, urocze te kartki Bozonarodzeniowe. Chcialabym zyczyc Tobie zdrowia, radosci i wszystkiego naj na te nadchodzace swieta. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato :-)

      Tobie również życzę Świąt wesołych pełnych rodzinnego ciepła i wielkiej radości, dających odpoczynek od codziennych trosk i niosących nadzieję na jeszcze lepszy rok 2017.

      Usuń
  2. Świetny ten renifer z bombkami. :)
    Niezmiennie lubię sobie popatrzeć na Twoje karteczki.
    No tak, niestety, wszyscy wylegli do sklepów i na drogi, trzeba przetrwać, już niedługo i nastanie spokój i dużo dobrego jedzenia. :)
    Wesołych i zdrowych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. A za renifera jestem Ci wdzięczna, własnie na taka karteczkę czekałam. A Tobie przy Świetach życzę wymazać z pamięci przykre wspomnienia związane z tym rokiem, pamiętać tylko miłe i dobre czasy. Czekam od Ciebie dużo nowych ciekawych prac i życzę dużo optymizmu i ZDROWIA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Honorato za tak piękne życzenia i cieszę się, że renifer przypadł Ci do gustu :-)

      Usuń

Dziękuję :-)