środa, 28 grudnia 2016

LAST CHRISTMAS... [CARD]

Kliknij tutaj :-)
Ostatnia kartka bożonarodzeniowa - zrobiona z potrzeby chwili przed samymi Świętami, żeby błysnąć w pewnym towarzystwie. 

Bead Candle - stitchingcards.com
Tak przy okazji - kto by pomyślał, że dla tego, który od lat swym hitem wprowadzał nas w świąteczny nastrój, to Boże Narodzenie rzeczywiście będzie ostatnie?

Książkowo Uwięziona, czyli piąty tom W poszukiwaniu straconego czasu Marcela Prousta. Jestem w połowie - ciekawe, czy uda mi się skończyć ją jeszcze w tym roku? 


Tymczasem życzę Wam wystrzałowego sylwestra

Fireworks New Year - stitchingcards.com

 i pomyślnego roku 2017. 

New Year Clock C23-3 - form-a-lines.net
Do zobaczenia "za rok" :-)

6 komentarzy:

  1. Annetto, niech zostaną w pamięci tylko dobre chwile i miłe wspomnienia.Życzę, aby w nadchodzącym roku spełniło się te marzenie,co to dawno czeka na realizację. I życzę Ci roku bez lekarzy i przychodni!.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Honorato - i za życzenia i za obecność tutaj :-)

      Usuń
  2. trafiłam tu i zostaję :) życzenia na nowy Rok? zawsze powtarzam choć to może mało poetyckie, oby kolejny Rok nie był gorszy od ustępującego, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Miło mi, że do mnie zajrzałaś, rozgość się proszę.

      Usuń
  3. Cudowne karteczki 😊
    Pomyślności w Nowym Roku 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)