środa, 18 stycznia 2017

...JAK JEDEN DZIEŃ

Kliknij tutaj ;-)
Anniversaries - pricknstitch.com
W ubiegłym roku czterdziestą rocznicę ślubu obchodzili moi Rodzice, a dziś czterdziestą rocznicę urodzin obchodzi Ich pierworodna, czyli ja. I tak sobie z tej okazji od paru dni podśpiewuję, że "minęło jak jeden dzień"* uśmiechając się na wspomnienie tego, co miesiąc temu powiedziała moja mała Siostrzenica: "Ależ ten czas szybko leci! Dopiero co miałam roczek, a dziś mam już osiem lat i jeszcze pięć miesięcy." To prawda, czas szybko płynie, też niedawno miałam roczek, z którego ni stąd ni zowąd zrobiło się osiem lat, a dziś znowu mam osiem, tyle że razy pięć.

A tak à propos czasu - w czytaniu Czas odnaleziony, czyli siódmy i ostatni tom W poszukiwaniu straconego czasu Marcela Prousta - też szybko zleciało.


Do poczytania :-)
_______________
* Andrzej Rosiewicz: Czterdzieści lat minęło; Słowa: Jan Tadeusz Stanisławski; Muzyka: Jerzy Matuszkiewicz.

10 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego , spelnienia marzen i samych radosci na kazdy dzien:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo szczęścia na dalsze lata bycia razem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochanie , najserdeczniejsze życzenia urodzinowe. Życzę dużo pięknych doznań, miłych niespodzianek,ambitnych planów twórczych i ich realizacji. Niech Cię otaczają kochający Cię ludzie i wierni przyjaciele. Uwierz mi, ze bardzo bym chciała wyhaftować Ci kartkę, ale niestety musisz to zrobiś sama.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Honorato, serdecznie dziękuję Ci za życzenia, są piękniejsze niż niejedna kartka :-)

      Usuń
  5. Ach, wszystkiego najlepszego (jakby to banalnie nie brzmiało) - niech Ci się wiedzie jak najlepiej, niech zdrowie dopisuje, wokół towarzyszą dobrzy ludzie, a to, co czytasz, czy robisz - przynosi jak najwięcej radości.
    Gratuluję pokonania Prousta, nie odważyłabym się. Aż nie chce mi się wierzyć, że tak "szybko zleciało".
    Pozdrawiam
    Nie ma to jak Koziorożce, prawda :) ? (19 styczeń :)) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za życzenia i z poślizgiem je odwzajemniam. Koziorożce górą :-)

      Tak się tylko zastanawiam, czy jesteś ode mnie rok starsza, czy dzień młodsza, bo gdzieś między wierszami u Ciebie wyczytałam, że mniej więcej rówieśniczkami jesteśmy.

      Usuń

Dziękuję :-)