środa, 29 marca 2017

TULIPANY I 3650 STRON

Kliknij tutaj :-)

Quilt Block Bead Tulips - stitchingcards.com
Koralikowe tulipany, które widzicie powyżej, zrobiłam w ramach marcowego etapu Kartkowej Wymianki Kwiatowej, organizowanej przez Lidkę/Czarną Damę z Misiowego Zakątka.

Do listy książek przeczytanych w ramach Wyzwania Czytelniczego 3650 stron (znajdziecie ją tutaj i na belce pod nagłówkiem bloga) dopisałam Historię wewnętrzną.  Jelita - najbardziej fascynujący organ naszego ciała - Giulii Enders, co dało mi w sumie 2632 przeczytane strony. 

Czytelniczo wróciłam do mojej prywatnej listy lektur obowiązkowych numer dwa i obecnie czytam

Kocia kołyska - Kurt Vonnegut Jr. (189 stron)
Pozycja ta znajduje się również na mojej liście lektur numer cztery, czyli liście lektur studentów anglistyki, z którymi mam przyjemność od czasu do czasu pracować. 

Do poczytania :-)

6 komentarzy:

  1. Czy mogę zamiast tulipnów widzieć " czterolistną koniczynkę"? Ponoć przynosi szczęście. ale czy autorka pozwoli?Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że możesz, zresztą nie Ty jedna ją tam widzisz.

      Pozdrawiam wiosennie :-)

      Usuń
  2. Widzę, że u ciebie wiosna w pełni :) Przyznam, że takiej koralikowej kartki jeszcze nie widziałam. Bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję renczi :-)

      Kliknij w "Haft koralikowy" na liście kategorii po prawej stronie mojego bloga, to znajdziesz ich więcej.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam również :-)

      Usuń

Dziękuję :-)