środa, 26 kwietnia 2017

W DROGĘ :-)

Kliknij tutaj :-)
Car Towing Caravan - stitchingcards.com

Przed nami pięć, a nawet dziewięć dni majowego wypoczynku. Myślałam o wersji dziewięciodniowej, ale ostatecznie zdecydowałam się na pięciodniową i wyjadę na wieś, jednak nie na pięć, a na cztery dni, bo będąc przekonaną, że 30 kwietnia to sobota, kupiłam bilet właśnie na ten dzień, a to przecież niedziela. Tak samo byłam przekonana, że 2 maja wypada w poniedziałek - jakoś mi się mój wewnętrzny kalendarz na ubiegłoroczny przestawił. Oczywiście mogłam przebukować bilet na sobotę, ale doszłam do wniosku, że skoro tak wyszło, to tak miało być i niech tak zostanie - dzień w tą, czy w tą - tragedii nie ma.

W czytaniu jedna z ważniejszych powieści XX wieku, czyli Gra w klasy Julio Cortázara


Czytać ją można na kilka sposobów - po kolei rozdział po rozdziale, zaczynając od pierwszego, a kończąc na pięćdziesiątym szóstym, na końcu którego znajdują się trzy gwiazdki oznaczające koniec powieści, lub skacząc po rozdziałach według załączonego klucza, albo jeszcze inaczej, w zależności od tego, co nam podpowie wyobraźnia. W tej chwili czytam rozdział po rozdziale, ale nie skończę na 56, tylko przeczytam wszystkie 155 rozdziałów, a potem będę czytać jeszcze raz - według klucza. Zastanawiam się tylko, czy zrobić sobie jakąś przerwę pomiędzy jednym a drugim czytaniem (kusi mnie niedawno wydany drugi tom dziejów mojego miasta), czy przeczytać obie "wersje" od razu. Się zobaczy.

Życzę Wam udanego majowego wypoczynku, najlepiej tego dziewięciodniowego.

Do następnego :-)

10 komentarzy:

  1. Świetna kartka.
    U mnie szykuje się weekend 9 dziewięciodniowy i wyjazd w rodzinne strony :)
    Fajnie jakby pogoda się troszkę poprawiła.
    Pozdrawiam i życzę miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko, udanego wyjazdu :-)

      Usuń
  2. Super karteczka, takie wakacyjne tchnienie.
    Gra w klasy to kolejna lektura, której miejsce w kolejce mi się wciąż przesuwa i przesuwa od dość dawna niestety.
    Miłego wypoczynku życzę. Ja tzw. długi weekend spędzę w domu, mam jednak nadzieję, że przy choć odrobinie słońca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      Długi weekend w domu też dobra rzecz, a ja jak co roku jestem w rozkroku, bo z jednej strony najchętniej spędziłabym ten czas w domu, a z drugiej ciągnie mnie dokądś, więc jadę.

      Usuń
  3. Karteczka bardzo podróżna. :)) Ja będę siedzieć w domu, ale za to oddam się samym przyjemnym zajęciom. Życzę Ci udanego wyjazdu (pięć dni wolnego to też sporo). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Wy macie fajnie... tyle dni wolnego. U nas na Litwie mamy wolny dzień tylko 1 maja, a u mnie i tak poniedziałki są wolne, więc tracę nawet taką okazję.
    Karteczka cudowna, bardzo podnosi nastrój. Pomyślałam sobie, iż chyba już uzależniłam się od Twoich karteczek. I co dalej? na odwykówkę? Nie chcę. Chcę je ciągle podziwiać. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Honorato :-)

      To dla mnie wielka przyjemność czytać tak miłe słowa o moich wyszywankach.

      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  5. Gre w klasy przeczytalam juz kilka lat temu- lecialam wg. klucza. Zrobila na mnie wrazenie. Udanej majowki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)