środa, 31 maja 2017

KWIATKI NA DZIEŃ MATKI 2017

Kliknij tutaj :-)

Floral Basket - pricknstitch.com

Kwiatki na Dzień Matki AD 2017 zgodnie z instrukcją wykonania miały być cekinowe, ale skoro po zrobieniu kartki na majowy etap Kwiatowej Wymianki Kartkowej w Misiowym Zakątku zostało mi trochę drobnych fioletowych kwiatków, to właśnie nimi postanowiłam wypełnić koszyk, zwłaszcza że moja Mama bardzo lubi ten kolor i nawet udało mi się uchwycić go na zdjęciu. Napis podpatrzyłam u danfi we wpisie Dla Mamy, ale nieco go zmieniłam - wydaje mi się, że  słowo "stworzył" brzmi lepiej niż "wynalazł".

Książkowo powrót do przeszłości, czyli

Dzieje Koszalina. T. 2, Po 1945 roku / pod red. nauk. Bogusława Polaka. -    Koszalin : Koszalińska Biblioteka Publiczna im. Joachima Lelewela przy współpracy Archiwum Państwowego, Muzeum, 2016.
Tom pierwszy czytałam rok temu i podobnie jak wtedy, teraz też czytam w wersji elektronicznej, bo przez swoją wielkość i objętość papierowe wydanie nie jest zbyt wygodne w czytaniu, choć widoczny na zdjęciu służbowy egzemplarz mocno kusi mnie w pracy.

Do poczytania :-) 

4 komentarze:

  1. Czasami lepiej nie trzymać się instrukcji bo to sprawia, że prace zyskują, ten przypadek także dotyczy powyższej kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kompozycja powstała,subtelna i dużo mówiąca sama za siebie. Z plastyką w szkole chyba się lubiło? No, a słowa o roli matki są najlepsze jakie kiedys spotkałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)