środa, 17 maja 2017

PUPA

Kliknij tutaj :-)
Back - stitchingcards.com
Pupa, czyli kartka z trzyletnim stażem zrobiona na urodziny młodszego Brata i prezentowana już na moim drugim blogu - Obrazki z szycia wzięte.

Czytelniczo bez zmian - Gra w klasy Julio Cortázara


Czytam teraz część zatytułowaną Z różnych stron (Rozdziały, bez których można się obejść). Ważne są wtedy, gdy czyta się książkę według zamieszczonego klucza, jednak gdy czyta się tak jak ja w tej chwili, czyli od pierwszego do ostatniego rozdziału, wydają się nie mieć ze sobą związku, są jak wyrwane z kontekstu zapiski i momentami mam ochotę odpuścić je sobie, choć w rzeczywistości są uzupełnieniem tego, o czym czytało się w pierwszych pięćdziesięciu sześciu rozdziałach.

W sobotę Noc Muzeów - wybieracie się? Chciałabym wreszcie odwiedzić Małe Muzeum w Fabryce Zabawek "Kolor-Plusz", Muzeum Sztuki Książki - funkcjonujące w Wydawnictwie Artystycznym,  w którym dokładnie pół życia temu miałam okazję przez kilka tygodni pracować i uczyć się sztuki introligatorstwa artystycznego -  w tamtym czasie Wydawnictwo to mieściło się w budynku Archiwum Państwowego, które też mam zamiar odwiedzić w ramach tej imprezy. Natomiast moja instruktorka od filcowania, w siedzibie naszego Muzeum, tuż obok którego mieszkam, będzie prowadziła warsztaty etnograficzne.

Do poczytania :-)

12 komentarzy:

  1. Swietna ta pupa, zawsze podziwiam Twoje kartki za pomyslowosc i ciekawe wykonanie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalna kartka - zdecydowanie bardzo wdzięczne kształty udało Ci się odtworzyć :)
    Przy nocy muzeów przerażają mnie zawsze dzikie tłumy. Choć w tym roku trafiłam na zapowiedzi imprez w mojej dzielnicy, w której muzea nie występują. Otwarta będzie kaplica baptystów i schron przeciwatomowy. Może się jednak skuszę..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      To prawda - tłumy są ogromne, tak jakby tylko w ten jeden dzień można było zwiedzać muzea, ale nie zrażam się.

      Usuń
  3. Ale zgrabna pupa :)
    Pewnie, że na Noc Muzeów się wybieram. Jak damy radę to albo wiedziemy na samą górę Pałacu Kultury albo zwiedzimy jego podziemia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko :-)

      Ja bym i wjechała na górę i zeszła do podziemi.

      Usuń
  4. Kartka bardzo ładna, idealna na prezent dla brata ;-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ mnie zaskoczyłaś Tą karteczką. Na początku zdębiałam dosłownie, a potem serdecznie się pośmiałam. Gratuluję zdrowego poczucia humoru. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Honorato :-)

      Czyli wszystko poszło zgodnie z planem - chciałam Cię zaskoczyć i udało się :-)

      Usuń

Dziękuję :-)