środa, 24 maja 2017

SKROMNIE NA KOMUNIĘ

Kliknij tutaj :-)
Girl Praying - stitchingcards.com
Patrzę na tę kartkę i patrzę i myślę sobie, że skromniej już się chyba nie da (da się), ale właśnie na taką skromną kartkę miałam ochotę. Komunia co prawda w najbliższą niedzielę, ale że ani adresatka, ani jej rodzina tutaj nie zagląda, to mogę pokazać.

Jak udała się Wam Noc Muzeów? Oczywiście, jeśli brałyście w niej udział. Moja udała się tak sobie. Z planowanych trzech miejsc (Małe Muzeum w Fabryce Zabawek "Kolor-Plusz", Muzeum Sztuki Książki, Archiwum Państwowe) odwiedziłam tylko Małe Muzeum, które okazało się być naprawdę małe - kilka gablot z figurkami występującymi w pierwszych animacjach produkowanych przez łódzki SE-MA-FOR, w tym pierwsza figurka Misia Uszatka, pozostała część ekspozycji to wypełniona maskotkami niewielka hala produkcyjna, pracująca 24 godziny na dobę, również podczas zwiedzania.

Choć Muzeum malutkie,...
...to i tak nie chciało mi się z niego wychodzić.
Z Małego Muzeum pojechałam do Muzeum Sztuki Książki i tu spotkała mnie niespodzianka - wejścia do Muzeum były trzy, o konkretnych godzinach, a ja przyszłam pomiędzy drugim a trzecim i nie chciało mi się czekać prawie godzinę, wróciłam więc do domu. Nie ukrywam, że byłam tym faktem rozczarowana, bo jeszcze w piątek zaglądałam na ich stronę i nie było tam żadnej informacji na ten temat. Już po fakcie znalazłam ją na FB, a tam nie zawsze zaglądam. No trudno, jeśli Muzeum Książki będzie brało udział w przyszłorocznej Nocy, to od niego zacznę. Archiwum Państwowe odpuściłam, gdyż tym razem nie przygotowało specjalnych atrakcji, tylko zwykły dzień otwarty - atrakcje zostawiło na Noc Archiwów, która odbędzie się 15 czerwca. A Wy jakie ciekawe miejsca odwiedziłyście?

Czytelniczo bez zmian - Gra w klasy Julio Cortázara - już bliżej końca niż dalej i przy dobrych wiatrach powinnam skończyć ją do przyszłej środy.


Do poczytania :-)

10 komentarzy:

  1. Jak dla mnie kartka jest przesliczna. Szkoda, ze u mnie juz po Komunii. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kartka:) Ja niestety o takich atrakcjach jak noce w muzeum dowiaduję się , zawsze po fakcie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Ja przeważnie też, ale że mijam codziennie muzeum w drodze do i z pracy, to widziałam zawieszony na budynku baner z informacją.

      Usuń
  3. Uwielbiam na kartkach okolicznościowych umiar. Bardzo subtelna i dużo mówiąca karteczka. A fajnie tak zanurzyć się w świecie zabawek i powspominać?... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moja kartki Ci się spodobała :-)

      Czy fajnie zanurzyć się w świecie zabawek? Jeszcze jak :-) Zwłaszcza że w głębi duszy wciąż "mam trzy latka, trzy i pół".

      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  4. Śliczma kartka.
    Muzeum zabawek chętnie bym zwiedziła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Karta, można powiedzieć, idealna ;) Ja odwiedziłam Muzeum Wojska Polskiego. Ile tam pięknych zbroi rycerskich...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sylwia :-)

      Ciekawe miejsce odwiedziłaś. Kilka razy byłam w Muzeum Oręża Polskiego w Kołobrzegu, a w przyszłym roku planuję odwiedzić muzea w naszych jednostkach wojskowych, zwłaszcza to w przeciwlotniczej.

      Usuń

Dziękuję :-)