środa, 19 lipca 2017

ŚRODA Z KSIĄŻKĄ (3)

Kliknij tutaj ;-)
Bookmark WM Memberland - stitchingcards.com
Jeszcze dwa obrazki i... będę musiała zamknąć blog, bo nie mam nic więcej do pokazania. Przez to zamieszanie z meblami i związany z nim bałagan, którego porządkowanie idzie mi bardzo powoli (ach ta gromadzona latami "makulatura"), w ogóle nie mam weny do haftowania, bo w bałaganie nie umiem funkcjonować - dwa, trzy dni, OK, dam radę, a tu już trzeci tydzień leci. Przedwczoraj zaczęłam urlop, więc coś się w tej kwestii ruszy, ale dopiero w przyszłym tygodniu, bo już w sobotni poranek uciekłam od bałaganu na wieś.

Uciekłam na wieś i... nie czytam. Chwilowo i do czytania nie mam weny i wygląda na to, że dzieje mojego miasta staną się moją lekturą na całe wakacje.

Dzieje Koszalina. T. 2, Po 1945 roku / pod red. nauk. Bogusława Polaka. -    Koszalin : Koszalińska Biblioteka Publiczna im. Joachima Lelewela przy współpracy Archiwum Państwowego, Muzeum, 2016.

Do poczytania :-) 

8 komentarzy:

  1. Urlopu zazdroszczę. Ja na swój muszę jeszcze miesiąc poczekać, niestety. Pomimo, że zielony należy do tych mniej ulubionych kolorów, to jednak karta bardzo mi się podoba. Tak soczysta i optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już mam urlop od lat na okrągło a też mi brak czasu....a przecież gromadziłam książki na czas emerytury...ha! A czasem zdarza się i dołek czytelniczy....gdy jakoś żadna książka mnie nie pociąga...
    Dzieje miasta są z pewnością bardzo interesujące.

    Załączam moc serdeczności....i niech się wszystko jakoś ogarnia....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😃

      Tak to właśnie z tym czasem jest, że im go więcej, tym mniej. Pozdrawiam serdecznie 😃

      Usuń
  3. To podobnie jak i u mnie. Urlop powoduje opóźnienia zarówno w publikacji postów jak i wykonaniu prac. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, że obie padłyśmy ofiarą zasłużonego urlopowego lenistwa. Pozdrawiam i życzę udanego wypoczynku 😃

      Usuń
  4. Leniuchuj jeżeli tego potrzebujesz!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A potrzebuję, potrzebuję, jak każdy zresztą. Pozdrawiam :-)

      Usuń

Dziękuję :-)