środa, 26 lipca 2017

ŚRODA Z KSIĄŻKĄ (4)

Kliknij tutaj ;-)


 
Bookmark WM Pimpernel - stitchingcards.com
Tydzień na wsi minął jak z bicza trzasnął. Wróciłam w niedzielę wieczorem, a od poniedziałku "odgruzowywuję" pokój robiąc czystkę w gromadzonej latami "makulaturze" - skąd mi się tego tyle nabrało? No i czytam :-)

Dzieje Koszalina. T. 2, Po 1945 roku / pod red. nauk. Bogusława Polaka. -    Koszalin : Koszalińska Biblioteka Publiczna im. Joachima Lelewela przy współpracy Archiwum Państwowego, Muzeum, 2016.

Do poczytania :-)

6 komentarzy:

  1. Kochanie, bardzo Ci współczuję, bo wiem ,co znaczy przekładanie, potem znowu odkładanie i tak 'cięzko " jest pozbywać się słowa drukowanego.A makulatury tylko przybywa. Znam to. Mam nadzieję, że się odpoczęło na wsi? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Honorato, na wsi odpoczęłam, ale jak tylko weszłam do mojego bałaganu opadłam z sił i tyle mi zostało z wypoczynku. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  2. Kartka jest rewelacyjna. Powodzenia życzę przy porządkach. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wlasnie to czytanie makulatury jest najfajniejsze w robieniu w niej takiej czystki. U mnie z reguly konczy sie tylko na czytaniu, bo nie mam serca, by wyrzucac.... Jestem niepoprawnym chomikiem. Pozdrawiam cieplutko. Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powyrzucać muszę, bo w "mebelkach dla krasnoludków" miejsca niewiele. Najchętniej dokupiłabym jeszcze jedną komodę, ale nie mam już na nią miejsca.

      Usuń

Dziękuję :-)