środa, 9 sierpnia 2017

ŚRODA Z KSIĄŻKĄ (6)

Kliknij tutaj ;-)

Piszę dziś ze Zwaag leżącego na przedmieściach Hoorn w Północnej Holandii w Królestwie Niderlandów, w którym goszczę od piątkowego wieczoru, a do towarzystwa mam moją Małą Siostrzenicę, która zostanie tu do końca wakacji - ja wracam w niedzielę. 

Czas upływa nam na słodkim nicnierobieniu - trochę spacerujemy, trochę jeździmy rowerami, raz wypuściłam się do centrum Hoorn, ale że było to w ramach porannego spaceru z psem (tym samym, którego psiańką bywałam w Polsce), to tylko posiedziałam chwilę na brzegu jeziora Markermeer.



Na zwiedzanie miasta wybiorę się bez psa, jak tylko poprawi się pogoda - od wczoraj mamy tu niesprzyjającą spacerom listopadową aurę.


Moje towarzyszki podczas spaceru w deszczu

W czytaniu końcówka powojennych dziejów mojego miasta.

Dzieje Koszalina. T. 2, Po 1945 roku / pod red. nauk. Bogusława Polaka. -    Koszalin : Koszalińska Biblioteka Publiczna im. Joachima Lelewela przy współpracy Archiwum Państwowego, Muzeum, 2016.

Do poczytania :-)

2 komentarze:

  1. Miłego zwiedzania , no i życzę, aby ta pogoda się naprawiła. Nawet z karteczki mozna wyczytać, że jesteś w innym otoczeniu niż zawsze, jakieś motywy dotąd u Ciebie niewidziane. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Honorato 😃

      Pogoda nieco się poprawiła i teraz jest w... kratkę, ale umożliwia zwiedzanie. Kartka rzeczywiście z nowego, nie pokazywanego wcześniej zestawu - gratuluję spostrzegawczości.

      Usuń

Dziękuję :-)