środa, 13 września 2017

ŚRODA Z KSIĄŻKĄ (11)

Kliknij tutaj ;-)

Hedgehogs - stitchingcards.com

Mamy wrzesień, wkrótce zacznie się jesień, a jak jesień, to i jeżyki. Tym razem zakochane jeżyki z zestawu Animal lovers w wersji bożonarodzeniowej pod gałązkami jemioły i ostrokrzewu - jest to moja własna wersja tej kartki ze Stitching Cards. Haftowanie kartek na Boże Narodzenie w środku lata, wiosny czy jesieni to dla mnie nie problem, choć przyznaję, że za pierwszym razem czułam się nieco dziwnie, ale przecież projektanci mody swoje sezonowe kolekcje też projektują i pokazują z wyprzedzeniem, a tę kartkę zrobiłam już w styczniu. 
 

Do poczytania :-)

6 komentarzy:

  1. Piękne!! Chcę takie :D:D Tylko jak to się nauczyć robić?
    Dawno nie było mnie w środowej zabawie.. Chyba czas to nadrobić.
    Pozdrawiam ciepło,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Nauczyć się jest bardzo prosto - do każdego wzoru jest dołączany opis wykonania, więc jeśli znasz angielski, to haft matematyczny stoi przed Tobą otworem.

      Pozdrawiam słonecznie mimo szarości za oknem :-)

      Usuń
  2. Kartki wykonujesz śliczne. Osobiście najwięcej projektów świątecznych wykonuje jesienią, tak aby cieszyć się z wykonanych prac w okresie adwentowym, lub mieć z głowy prezenty pod choinkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko :-)

      Czyli też robisz je z wyprzedzeniem i nie zostawiasz ich na grudzień.

      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  3. Jak zawsze karteczka nastrojowa, a ja to jestem z tych, co to planuje kazdego roku wszystko przed świętami przyszykować, a zazwyczaj prezenty pakuję na pięć minut przed położeniem ich pod choinką. zazdroszczę zorganizowanym . pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Honorato :-)

      O ile kartki świąteczne nauczyłam się robić z wyprzedzeniem, o tyle prezenty kupuję na ostatnią chwilę, a ostatnio wcale.

      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń

Dziękuję :-)